pondělí 3. června 2019

Věřili byste tomu?

Tak jsem si dnes po ránu udělala cestu do Prahy,
na Bulovku,
na kontrolu kardiostimulátoru,
koncem týdne budu mít tohoto domácího mazlíčka už rok!
Milé KOČKY,
pan doktor mi řekl, že baterka mi ještě 13 let bude bezchybně sloužit!
To jsem vám říkala, že už jsem babka na baterky?


Loni místo mne jel kvůli tomu do Pobaltí s Janou, mojí kolegyní,
narychlo ukecaný ( přemluvený ) její manžel,
letos se to opakuje a 14.6. pojede místo mne do Toskánska zase.
( Ten má asi radost! )
Já si budu muset počkat, až se moje zdravotní situace uklidní,
a pak pojedu, možná, někam taky.
Pro letošek mám novinku, vetřelce, který se nedá operovat a musí se na něj chytře.
Jinak ráno vyjdu před dům a co nevidím?
Kosatce, které před domem vykvetly, jsou urvané,
nechápu,
ve váze nevydrží.
Mohly tam zdobit a potěšit spoustu lidí, takhle to jen načuřilo mne a pár lidí z domu.
Vykvetly růže, nejen před domem, po celé trase od nás ku Praze ...a některé ty keře jsou úžasné.
Hezký den vám všem.
( zatím pořád nemohu vkládat fotky! ale už se to blíží, nový blog...)
Jiřina

9 komentářů:

  1. Jiřinko, můj bratr má takového mazlíčka více než deset let. Srdíčko mu tenkrát pracovalo asi na 48 %. Ať Ti dál dobře slouží. Hlavně ať se podaří nezvaného vetřelce zahnat, abys mohla zase cestovat.
    Jsem zvědavá na nový blog, potřebovala bych nějakého poradce jak na to.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, na vetřelce se vždycky musí chytře. Je potřeba ho pořádně zmást a chytit do pasti. Držím všechny palce ať se to brzy povede. Těším se na Tvůj nový blog.
    Hezké slunečné dny
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  3. Často obdivuji zahrádky před panelovými domy a žasnu, jak je možné, že ty květiny nikdo neurve, barbarů je mezi námi dost...Přeji, ať vetřelec zmizí a už se nikdy nevrátí.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nejprve Ti přeji,aby to, co je teď v Tvém životě špatně, zmizelo a už se nevrátilo.
    Na Tvůj nový blog jsem zvědavá a těším se na něj.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, i vetřelec má Achillovu patu, tak snad ji lékaři brzy najdou a ty se ho rychle zbavíš. Těším se na Tvůj nový blog a jsem moc zvědavá, kde Tě najdu.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Mé milé KOČKY, já jsem taky zvědavá na svůj nový blog, ale ještě chvilinku musím počkat. Zkusila jsem udělat podobný, jako je tento a někde jsem se zadrhla a nešlo to dál, tak zkusím něco jiného. Už bych ráda vkládala nové fotky. Na Vetřelce mám odborníky a jestli je mu po léčbě tak nevolno, jako mně, určitě odfrčí co nejdříve!
    Hezké úterý! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, trochu k vzteku nejet na takový výlet, ale zdraví je to nejdůležitější!
    Moc na tebe myslím, jsem ráda, že víte, jak na vetřelce!!! Hurá!!!
    Přeji hodně sil a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, líbí se mi tvůj nadhled a humor. Jseš opravdu vtipná. Tak ať to zvládneš.

    OdpovědětVymazat
  9. No jo, vtipná, co mi zbývá?
    Po chemce mi není nejlíp, ale zvládli to jiní, musím taky. Přes veškerou péči doktorů jsem tady dosud, hihi.
    ( to je naše rodinné heslo ).
    Kdo by vás tu otravoval s cestováním a poťouchlými komentáři? - kdyby Vetřelec zvítězil?
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat