pondělí 15. července 2019

Balkon a stůl

Dnes jsem přerovnala truhlíky na našem mrňavém balkonu a když už jsem si dělala snímek muškátů,
nafotila jsem si i rozkvetlé mečíky na stole v kuchyni.


Donutilo mne to i pověsit čisté záclony v obýváku, abych přes ně lépe mohla sledovat kytky na balkoně.
Manžel povídá: asi je ti líp, když si vymýšlíš zbytečnosti.
Ono je to jedno s druhým,
milé KOČKY,
je mi líp, že koukám na ty kytky
nebo opačně?

9 komentářů:

  1. Když je člověku líp, má i víc energie a snaží se jí nepromrhat, záclony a kytičky nejsou zbytečnosti :).

    OdpovědětVymazat
  2. Je Ti líp a taky si děláš radost, tomu chlapi moc nerozumí...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Je ti určitě líp a je škoda se ochudit o krásu barev a barvy krásy. K lepší pohodě patří i trochu námahy se záclonami. Já když mi není hej, tak peru a suším prádlo - žehlení mi spíš náladu zkazí, takže většinu prádla preventivně nežehlím ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně ti balkon kvete, Jiřinko!
    A je dobře, že ti je líp! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Kočko, ty jedeš !
    Když člověk otáčí své nitro za krásou, má našlapnuto, prosvítit si život.
    Však on tvůj manžel ví ...

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, taky si myslím, že je ti líp a to je skvělé. Ty mečíky ve váze jsou úchvatné. Tak si užívej barev.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, krásné kytičky a i čisté záclony nám holkám udělají radost. Je vidět, že Ti je líp a Tvůj muž je určitě rád. Měj krásný den. Růža

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, vše souvisí se vším, takže když si uděláš radost pověšením nové záclony a výhledem na kytičky, hned musí být veseleji. A doufám, že je Ti i lépe.
    Pa D.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Dáši, je mi každým dnem trochu líp až do pondělí - pak v út nastupuji zas na další dávku a už teď z toho mám osypky.
    Bude to šestá a pak se uvidí, zda to mělo nějaký účinek.
    pa Jiřina z N.
    tento týden musím využít co nejvíc!

    OdpovědětVymazat