úterý 2. července 2019

Náhle

Včera jsem jen tak špitla, že bych ráda s mužem někam jela,
povídám: už jsme dlouho nebyli v Mariánských Lázních a tam okolo.
A manžel hned nabídl, že v úterý, tedy dnes, na západ pojedeme. Zavolala jsem Janě, zda by nechtěla jet s námi,
říkám si, že by mi mohla cestou povídat o právě odjetém Toskánsku.
Jana se poradila v práci a za chvíli volala, že tedy ujednáno.


Už kolem šesté jsme byli na cestě, jen jsem se bála, zda to vydržím a nebude mi špatně.
První zastavení, které stálo za řeč, byla ranní prohlídka kolem hradu v Bečově nad Teplou. Sice jsme tentokrát Relikviář Sv.Maura neviděli, ale i tak to bylo hezké.
Pak se dalo kafíčko, bábovka a čaj u Mlsného medvěda!
A po osvěžení jsme pokračovali na Kladskou, naše oblíbené místo. Bylo krásně, žádné vedro, slunečno a obešli jsme to s potěšením.
Pak jsme kolem zámku v Kynžvartu odcestovali do Mariánských Lázní. Zde jsme poobědvali, prošli se parkem ke Zpívající fontáně, nakoupili množství oplatek a později odpoledne jsme se přesunuli do Kláštera v Teplé,
kde jsem s radostí zjistila, jak se práce na klášteře pohnuly a celý ten objekt je od naší minulé návštěvy z velké části krásně opravený a brzy bude v pořádku.
Zvedlo mi to náladu, a cesta domů, ač dlouhá a v docela hustém provozu, už byla protivná jen tím, že nás čekaly některé objížďky a místa s velkou prašností, ale udělat se to jistě musí!
Milé KOČKY,
moc ráda vám sem přiložím několik fotek, abyste se na našem výletě mohly také podílet.
O Toskánsku jsem se dověděla spoustu novinek, brebentily jsme s Janou neustále a kladla jsem jí spoustu otázek.
Jana mi dala několik dárečků, které mi přivezla a také flešku s fotkami.
(např. pohlednici - letecký pohled na Pisu a magnetku z San Gimignana )
Takže se mám báječně a navzdory situaci vítám každý den.

9 komentářů:

  1. Jiřinko, mám radost za tebe! Objeli jste moc krásná místa, takový výlet ti nepochybně udělal dobře.
    Moc krásné!
    Posílám přání příjemného dne. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, jsem ráda, že i vzhledem k nelehké situaci si užíváš a máš krásné zážitky. Další pěkné dny ti přeju ze srdce.

    OdpovědětVymazat
  3. Milé KOČKY, pobyt venku, v lese a vůbec v přírodě, mi dělá dobře, nejen teď, ale celý život. A přiznám se, že u té fontány, když jsem seděla na lavičce a koukala na ta pěkná místa a kytky okolo, říkala jsem si, že stojí za to vybojovat momentální mač.
    Krásné prázdniny všem dětem, učitelkám a také maminkám či babičkám těch dětiček.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Dnešní příspěvek mě potěšil nejen výletem, ale i fotkami. Užili jste si pěkný den, naštěstí bylo i chladněji, což vám jistě přidalo na náladě. Přeji víc takových "odskoků" k zážitkům :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ráda jsem si Tvůj příspěvek přečetla a podívala se na fotky. To je tak dobře, že jsi měla takový krásný den! Je to podpůrný lék k Tvojí léčbě.
    Příjemný den, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, udělali jste si krásný výlet a Tobě to udělalo moc dobře.
    Před 8 roky jsme byli na dovolené u Karlových Varů a Bečov i Mariánské lázně jsme navštívili.
    Měj hezký den. Růža

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem moc ráda, když vám, milé KOČKY, mohu předložit několik pěkných obrázků z výletu. Překvapilo mě včera, že leckde už sklízeli obilí.
    Mějte se moc hezky, prázdninově.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, vy jste toho zase zvládli, nechápu, jak to děláš. Tolik krásných míst a úžasných zastavení..., kochám se. Jsou to místa pro mne neznámá, ale těch je fakt hodně, takže děkuji za milou projížďku s Tebou. Pa a drž se. D.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Dášenko, já se musím smát, kdybys mě viděla, jak se oproti dřívějšku ploužím, už toho nyní tolik nestíhám, posedávali jsme u Kolonády jako opravdoví důchodci. Ale on má každý věk a každý stav své.
    Moc zdravím všechny návštěvníky blogu a přeji ve dne sluníčko, v noci jemný déšť a úsměv na tváři.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat