pondělí 5. srpna 2019

K smíchu

Je o mně známo, že od mládí ráda kupuji a prohlížím časopisy o bydlení,
není divu, že občas nakouknu i do podobně laděných článečků na Seznam.cz,
ale dnes jsem se musela ,,smát,, - když jsem četla,
že zašedlý prostor změnili majitelé na vzdušný a slunný


a nabídli fotky zde:
https://www.prozeny.cz/clanek/promena-panelakoveho-bytu-v-kuchyni-maji-tovarni-okno-57766?seq-no=1&dop-ab-variant=&source=clanky-home
se zájmem jsem si fotky prohlédla a nestačila se divit,
většina stěn v bytě šedá stěrka,
jak říkám s oblibou - jak u mé babičky v prádelně v padesátých letech.
Vím, že je to ,,moderní,, a asi můj pokročilý věk je důvodem, proč se mi to nelíbí,
to už bílé stěny a nebo některé barevné mi jsou více sympatické,
nikomu to neberu, když se v tom cítí dobře, ať si to má, ale ten rozpor v konkrétním článku mě nadzvedl.
Třeba druhá babička mých vnuček má část stěny v ložnici, za manželskou postelí, tmavší zelenou a jak je to pěkné.
Taková smaragdová a krásně ladí s nábytkem. Dřevěným.
Hezký večer a opatrujte se,
milé KOČKY.
Pár dní budu zase pod vlivem!
Ráno jdu do ringu s Vetřelcem.

6 komentářů:

  1. Přiznám se, že se mi moc nelíbí ta černá kuchyň a ani šedá zeď. Myslím, že tmavé barvy byt nerozsvítí. Už dlouhé roky malujeme byt bílou barvou. V kuchyni máme světlou linku. Ale každému se líbí něco jiného.
    Na fotce Ti to moc sluší..
    Držím pěsti a myslím na Tebe.

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, přesně tohle si myslím taky, ale každému se líbí něco jiného. Já v bytě nesnáším černou barvu, třeba bych nemohla mít tmavé povlečení na postele.
    Měj se hezky. A dík, že ses zastavila.Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, dnes jsem Tě myslím zahlédla u Věrky na blogu, v reportáži. Jestli jsi to byla Ty, a já věřím, že ano, tak se tam objímáš se Simčou a vedle stojí její dcera se Sofinkou. Všem Vám to tam moc sluší. Muselo to být milé setkání, vidět se takto všechny i s Věrkou, naživo.
    Posílám Ti moc pozdavů. Teď jsem hodně časově vytížená, ale už brzy bude o něco volněji.
    Pa D.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Jé, díky tobě, milá Dášenko, jsem se podívala, jak se se Simčou vítáme, no jo, já jsem ta babka v kloubouku.
    Měj se krásně. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem vás se Simonou viděla na blogu Věrky. Muselo to být prima setkání.
    Žádná babka !!! Moc vám to všem slušelo.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Milá děvčata, právě jsem po chmt ( už sedmé ) a není mi právě ejchuchu, ale za pár dní zas budu - doufejme - trochu víc v pohodě.Setkání jsme si velmi užila, moc mě potěšilo naživo s Věrkou a se Simonkou alespoň trochu pohovořit a umím si představit setkání více takových blogerek.
    Opatrujte se a užívejte hezkých dní. Jiřina od Labe
    tedy z N.

    OdpovědětVymazat