pondělí 25. listopadu 2019

Při pondělku

Včera, v neděli, jsem - vlastně náhodou - před polednem shlédla pořad televize Prima :
rozhovor s kardinálem Dukou.


Doporučuji ostatním se podívat dodatečně, pokud mají možnost.
Ne se vším, co říkal, souhlasím!
Každopádně mne to přimělo k zamyšlení nad mnoha věcmi a také mi to vnuklo mnoho otázek.
Ač jsem ,,úředně,, nevěřící, také celý život nestraník!, mohu tvrdit, že v něco věřím a nikdy jsem nebyla člověk, který by někomu jeho víru rozmlouval, záviděl nebo nepřál, ať byla jakákoli.
Ráda si čtu o různých historických událostech a také o mnoha náboženstvích, abych rozuměla ,,světu,,.
Zajímám se o nejen církevní stavby, nicméně jsem v katolictví nebyla vychována, ač vlastně Desatero dodržuji
( nekradu, nevraždím a pod.)
Také mi nevadilo a nevadí - pokud jsem se dozvěděla o někom, že je homosexuální,
vlastně mě to ani nezajímá, kdo to jak má se sexem,
ale nemám ráda, když tuto skutečnost dotyční dávají okázale najevo.
Tady dlužno dodat, že ty jejich průvody v Praze jdou mimo mne,
ale už jsem si říkala, že by bylo fajn uspořádat průvod třeba i Prahou od Pohořelce až k Žižkovské věži - rodin s kočárky, dětmi, babičkami, dědečky a prostě celými rodinami,
aby bylo jasné, že tohle je základ státu a bez těchto lidí to nebude ono, nebo se mýlím?
Manželství a osvojení dětí homosexuálních partnerů nefandím.
Přesto, že si myslím, že by se ty děti asi měly materiálně u těchto párů velmi dobře?
Podobných témat v rozhovoru probrali více, kardinál se dotkl i Adventu a Vánoc.
Zdá se, že to týden před Adventem přišlo právě vhod, abych si srovnala myšlenky a udělala názor na mnohé skutečnosti.
Politiku hodnotit nebudu, na to jsou volby, že? Pak to hodím těm, komu si, myslím, patří můj hlas.
Třeba ten můj lístek vysadí z křesla někoho, koho tam teď mít nechci.
Příjemný, poslední týden v listopadu,
milé KOČKY,
přeji!

8 komentářů:

  1. Jsem na tom úplně stejně - homosexuálové mi nevadí a mnohdy jsou to fajn lidi. Mnohdy i jim samotným vadí průvody plné oplzlosti, se kterými nechtějí mít nic společného. Jsem i zastáncem tradiční rodiny, máma a táta, takže nesouhlasím, aby dva tátové nebo dvě mámy vychovávaly děti. Už jen proto, že by to ty děti měly v životě hodně těžké...

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhovor jsem neviděla. Homosexuálové mi nevadí, náš syn má kamaráda, který je gay a je to moc prima kluk. Má přítele, pořídili si domek a mají pejsky. Vím, že také přemýšleli o adopci dětí. Nevím, jestli by bylo dobré, kdyby tyto páry vychovávali děti. Určitě by dostali víc lásky než v dětském domově, ale jak píše Janinka, neměly by to v životě lehké. Myslím, že naše společnost na to není připravena.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Janinko, taky jsem měla v práci kolegu gaye a byl to skromný a velmi tichý mladík, ochotný a zdvořilý, dobře se s ním spolupracovalo a na občasné kecy některých lidí jsem reagovala velmi nevrle.
    Zdravím k vám na sever. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně jsi to Jiřinko, napsala. já jsem to jen poslouchala v kuchyni, vařila jsem oběd, ale manžel to sledoval podrobně a říkal přesně to samé, co tu píšeš. Měj krásný poslední listopadový týden.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, toto je moc těžké téma a sama nevím, co je správné. Jestli když dva stejného pohlaví, vychovávají s láskou nějaké děcko a nebo jestli má nějaké nechtěné děcko zůstat v dětském domově, kde se o něj starají třeba také jen tety a bez lásky, anebo se o jejich lásku dělí s ostatními dětmi. Je to strašně individuální, těžko soudit.
    Přeji Ti krásný, předadventní týden. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Po ránu opravdu nelehké téma! Musím se připojit k Dáše... Paušálně se opravdu nedá říct, co je správně.
    Jiřinko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:[6]:To jsem ráda, že jste to, děvčata, napsaly, já si taky myslím, že děti by neměly být v ústavech a nebo v rodinách, kde se jim dějí nehezké věci,přesto se kloním k názoru, že rodin - máma+táta - které mají o děti zájem a sami je mít nemohou, je stále dost,měli by mít přednost.Stejnopohlavní dvojce prominou, manželství bych jim nepovolila, ale nějaký způsob úředního soužití ano, aby mohli případně ohledně majetku dědit a pod. O ten tu nejde.Děti ??? osvojit???
    Fakt nevím,
    možná stálým párům, ne přelétavým?
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. XXX Sector, Uncensored Nudist Girls, Private Video Collection,
    Good Nudist Girls, Teen Nudist Pictures, Nude Virgins.
    Girls~Boys_7_20_12_yearsDownload here: Site Link:1: http://lc.cx/mbv6Download here: Site Link:2: http://bit.do/ew626@
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @Family Nudism, Purenudism, pure nudism, nudist family, nudists, nude family
    naturists, fkk family nudist, nudist boys, nudist young girls, purenudist, nude nudism
    naturist family, family nudism, premium content, Naturist Family Events, family nudity
    purenudism family, nudist family gallery, nudist family pics, nudist family videoDownload here: Text Document:
    Link: http://lc.cx/mbvu
    Or: http://www.linkbucks.com/AfCvE"""
    """
    """
    """
    """
    """
    """
    """---------XXX Sector, Uncensored Nudist Girls, Private Video Collection,
    Good Nudist Girls, Teen Nudist Pictures, Nude Virgins.
    Girls~Boys_7_20_12_yearsDownload here: Site Link:1: http://lc.cx/mbv6Download here: Site Link:2: http://bit.do/ew626@
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @Family Nudism, Purenudism, pure nudism, nudist family, nudists, nude family
    naturists, fkk family nudist, nudist boys, nudist young girls, purenudist, nude nudism
    naturist family, family nudism, premium content, Naturist Family Events, family nudity
    purenudism family, nudist family gallery, nudist family pics, nudist family videoDownload here: Text Document:
    Link: http://lc.cx/mbvu
    Or: http://www.linkbucks.com/AfCvE"""
    """
    """
    """
    """
    """
    """
    """
    """
    """
    """
    """
    """

    OdpovědětVymazat