neděle 24. listopadu 2019

Véééčerní Praháá

Jestli to stihnu zveřejnit do půlnoci, mohu nyní směle napsat, že jsem po dnešku jak holka na telefon:
Jana mi zavolala, že by se chtěla v sobotu odpoledne podívat na Mírák na stánky, neboli na Vánoční trhy,
které tam údajně začaly. Prý, jestli bych s ní jela. Tak jsem souhlasila, co jiného?


A protože jsme jely už odpoledne, na tomto náměstí jsme byly asi kolem 14 hodiny,
zašly jsme do zdejšího kostela sv.Ludmily,
pokoukaly se po jeho interiéru, mimochodem velmi zajímavého, a pak vyrazily na tržiště před ním.
( Zajímavé bylo, že když jsme vstoupily, seděl ve vchodu žebrající cizokrajný muž, hovořící slovensky, uvnitř kostela jsem si připravila nějakou částku, že mu ji daruji a když jsme odcházely, už tam nebyl, jeho škoda. )
Mezitím jsem trošku fotila, i když, mezi námi,
milé KOČKY,
žádná sláva to nebyla,
v kostele se fotit nesmělo, ale všichni fotili!!! a tak jsem pár obrázků bez blesku cvakla.
Na tržišti fotky nic moc, na konec výpravy už potmě taky katastrofa.
Tramvají dvaadvacítkou jsme se posléze přesunuly na Pohořelec,
došly - už dávno potmě - k Loretě, uličkami s lampami došly před hrad a pak po schodíkách na Malostranské náměstí, před Karlův most a sedmnáctkou do Holešovic, odkud už to bylo snadné najít bus k nám.
Přijela jsem domů právě včas, neb začínalo Star Dance!
Asi si udělám ostudu, ale zveřejním zde fotky z tohoto výšlapu po večerní Praze.
Krásnou dobrou noc přeji.
část první:











































5 komentářů:

  1. Stihla jsi to - a na první dobrou! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Kitty, jak to, že nespíš? Ten červený kočárek - košatinku - obdivuji spoustu let a nejraději bych si ho koupila pro sebe jako dekoraci, jen fakt, že máme malý byt, mi v tom brání! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky z večerní Prahy.:-)
    Košatinka se mi také moc líbí, jako malá jsem měla zelenou bez toho držátka, asi byla po mé sestře. A jelikož také nemáme moc místa, tak by se mi hodil takový malý Betlém. Růža

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Růženko,využila jsem situace a za zády jednoho pána, který se rozmýšlel, co koupit, jsem ten keramický Betlémek vyfotila a ukážu ml.vnučce, zda by se o něco takového nepokusila v keramice, kam pilně dochází! pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Sice mají moje vnučky každá kočárek doma, a schováme je pro jejich děti, ale svatosvatě prohlašuji, že jestli se toho dožiju a budou li mé vnučky mít holčičku, koupím jí takový kočárek! Aspoň se mám několik let na co těšit!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat