pondělí 16. prosince 2019

Ubrousky

Na Vánoce a na Velikonoce si obvykle kupuji nové, tématicky vhodné ubrousky.
Až na dva kousky, které hned přendám do sbírky, ty ostatní použijeme na stůl.


Rodina to o mně ví, tak mi také dvěma kousky přispívají a kamarádka Marcelka rovněž.
A že její dcera Daniela umí kupovat pěkné!
Ubrousky sbírám moc a moc roků, ty první byly děsně nehezké, ale nechávám si je, jako vzpomínku na dobu totáče.
Už za prvních cest do Rakouska nebo Německa po sametovce jsem si dovezla ubrousky ,,zápaďácké,, - nyní se dají běžně koupit pěkné u nás.
Letos jsem se dala na ,,ptačí téma,,.
Nejprve jsem koupila povlak na polštář s potiskem vrabce, který okouzlil malého Honzíka, jehož občas hlídáme,
doma mu říkají Vrabčák, a tak asi proto má k ptáčkům vztah.
Jedné vnučce jsem koupila ubrousky s koníkem, starší vnučce s medvídkem. ( tady vím, co jim udělá radost )
Těším se, až na stůl položím bílý damaškový ubrus a ty zimní, ptáčkové ubrousky.
Už za týden -
milé KOČKY.
















7 komentářů:

  1. Docela pěkné, stylové. Já jsem se naučila taky dělat ubrouskovou technikou obrázky v léčebně, dva mám ještě doma a čekají na pověšení. Na stůl takové ubrousky nedávám, máme tam prostírání a to stačí. Zvláštní ubrusy na stůl nedáváme, ale mám pěkné závěsy ve své "zadnici" a podle nálady nebo svátku je měním. Už mám nachystaný vánoční, ale zatím je čas.
    Jsou to pěkné věci, člověku obarví vnitřek domácnosti :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné zimní ubrousky.:-) Musím se podívat, jestli nějaké s vánočním motivem ještě mám a když tak nějaké koupit.
    Také jsem je kdysi sbírala, pak jsem je dala švagrové.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:[2]: Děvčata, tu sbírku už jsem chtěla někomu darovat, ale vnučky si ji prý vezmou. Tak jim to nechám.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásný koníček! Já kdysi sbírala nálepky z ovoce a zeleniny :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, to je hezký koníček. Sbíráš ubrousky jen s ptáčky a medvídky, nebo všechny možné? Já nesbírám nic, ale mám opravdu hodně andělů a tak už by to mohla být také sbírka. A vlastně to asi sbírka je.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Dášenko, vlastně přidávám ,,do sbírky,, každé ubrousky - 2ks, co koupíme nebo které dostanu.
    Na starém blogu jsem to jednou dávala, asi udělám časem i tady ,,prezentaci,,.
    Naštěstí je mám v krabici, tak to nedělá takový nepořádek,
    taky mám plechové krabice, ale raději je už nekupuji, nebylo by to kam dát. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:Janinko, na druhý pokus:
    já jsem jako holka školou povinná sbírala nálepky z džemů, paštik a pod. Díky tomu jsem věděla, kde v republice co je.
    Dnes je to více méně o ,,vyrobeno v EU,,.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat