pondělí 24. února 2020

Seriál - díl druhý.

Zabrousila jsem do fotek ze zájezdu do Francie -
tentokrát to bude do Burgundska+Champagne 07/2007.


Já, když někam poprvé jedu, jsem tak zvědavá, že nemůžu ani spát v busu cestou tam.
Takže sleduji, pokud je to možné, jaká města míjíme a pak podle toho druhý den vypadám!
Odpočinu si po zájezdu dlouhým vyspáváním.
( těm, co nade mnou a mým cestováním ohrnou nos přiznávám, ano, správně, dosud jsem neletěla letadlem a nebyla na Maledivách, Sejšelách a v Karibiku, i když třeba moje dcera ano, no a?)
Nicméně na zamotném zájezdu se snažím vidět co nejvíc a taky co nejvíc dostat do ,,bedny,,.
Nahlédnu do katedrály, nafotím pár detailů, nahlížím do dvorků, obdivuji kvítka na mostech, cvaknu pár fotek v tržnici,
zvěčním si sochy a zajímavosti zdejšího městečka, koupím si nějaký ten sýr a víno, dám si kafe.
Koukám se po lidech, jak si ten život užívají. Občas vyfotím i nějaké ty lidičky.
Jak se mi to pak hodí, za dlouhých zimních večerů,
mohu se kdykoli podívat třeba do Remeše!
( to jsem ještě nevěděla, že se tam podívám jindy zas )
Milé KOČKY,
kdybych tehdy věděla, že budu jednou psát blog, nafotila bych i tu skvělou večeři na rozloučenou.
( to byl fór!)


















































6 komentářů:

  1. Jiřinko, užívám si Tvé fotky. Mám ráda staré, úzké uličky, dvorky a někdy do nich také nakukuji. A pak krásy přírody, ty nikdy neomrzí. Měj se dobře. R.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, to jsou krásné fotky a úžasná místa. Užívám si výletování s Tebou a děkuji za tento seriál. Díky němu nakouknu na místa, kam se asi hned tak nepodívám.
    Přeji prima pondělí. D.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:[2]:Děvčata, udělala jsem tento seriál na 12 dílů a pak jsem ještě připravila jiný, šestidílný. To by bylo, abych své fotky neprodala, hihi.
    Berte mě s rezervou, asi jsem se díky uvěznění v bytě trochu potřebovala zabavit.
    ( místo, abych dělala něco pořádného )
    tak snad se něco z toho bude líbit.
    pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Další super krásné fotografie. Děkuji za příjemnou procházku a přeji krásné dny Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
  5. Cestovat s tebou se vyplatí, nic to nestojí a člověk se baví a očumuje. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:Járo, procházky pod Dýmníkem jsem šla s tebou ráda.[5]: Však já se s tebou také ráda leckde podívám!Simonko a co tvoje Madeira, taky ses rozdělila o krásu a poznání!
    Jen ty chutě a vůně zatím fotit neumíme, viď.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat