sobota 7. března 2020

Detektivní seriál - část druhá

Díl druhý a detektivka s jiným příběhem:
tohle město sleduji už dlouho,


občas se sem vracíme a těší mne, že se pořád vylepšuje.
Milé KOČKY!
Jak bývalo černé a nepříjemné a nyní už se začíná vybarvovat,
přitahuje turisty a jednou bude moc krásné,
však já jsem to tu cítila hned, už za totáče, před mnoha lety!
A nejraději tu mám hradby a výhledy z nich. Výhledy na řeku!
Také v okolí to stojí za návštěvu.
































10 komentářů:

  1. Jiřinko, dnes jsem si vzala na pomoc manžela, který víc cestoval a má větší znalosti. Tipujeme, že je to Kadaň a to podle té úzké uličky. Je to Katova ulička?
    Přeji Ti pěknou sobotu. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že je to Telč, hned při spatření prvních snímků, bez nápovědy, mi to tak připadá. Jen mě plete, že jsem v ní nikdy neviděla rotundu ;-)
    Zase špatně? Jak jinak. Kdy necestuju :-(

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:[2]: Děvčata, to mám radost, že si uděláte čas na moje rozmary a lámete si hlavu. Ano, je to Katova ulička, a ta brána v kulaté věži je barbakán ( je v mnoha městech Evropy jako součást hradeb )a Růženky manžel je znalec.
    Později napíšu více. Hezkou sobotu a těším se na vás i zítra.
    Pokud se někdo dostaví později, už to nebude mít těžké.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já to už nemám těžké. Jenže já bych to neuhodla, ani kdybych hodně chtěla.
    Ale teď už jsem poučená. Fotky jsou moc pěkné!
    Hezké sobotní odpoledne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Hani, Kadaň je velmi zajímavé město, je tam hodně památek a hradby se dají obejít a jsou pěkné výhledy na Ohři.Ale ještě se to tam musí dost opravit, jako všude v pohraničí.V okolí jsou zajímavé hrady, městečka a pak také Lázeňský trojúhelník!
    Hezký večer Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Podobná úzká ulička, tedy ta nejužší, jakou jsem kdy viděla, byla v Českém Krumlově, nevěřila jsem svým očím, když jsem ji viděla poprvé :). Ale co jsem četla, nejužší ulička je právě v Kadani.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Janinko a jedna hodně úzká ulička, řízená dokonce světly, je v Praze na Malé Straně.
    Ten šrapnel u tebe, to říkal ten kluk z fíkusu, ne já.
    Nelze mi tam už psát komentář, asi máš změnu?
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám , že můj  prvni komentář  zmizel. Tak tady jsem nebyla, ale z předchozích komentářů jsem se dočetla, ze je to Kadaň. Tam jsme se loni chystali. ale nejak nam to nevyšlo.  Tak ze pro me tady minus...nevěděla bych.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Jiřinko, vůbec nic jsem v administrativě několik dní neměnila, vůbec netuším, proč nejdou přidávat komentáře od anonymních uživatelů. Už jsem psala na radu kolegů FB. Co funguje je to, že jdou komentáře přidávat, když vypíšeš jméno a webowku, pak jen kliknout, že nejsi robot a mělo by to jít, zkoušela jsem to.

    OdpovědětVymazat
  10. Ano, je to Kadaň a z hradeb je krásná vyhlídka na Ohři, město má spoustu památek, i v okolí je mnohé k vidění, stojí za návštěvu jak hrady, tak městečka. Chutě do toho, milé KOČKY, přeji šťastnou cestu Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat