neděle 5. dubna 2020

Květiny

K minulému příspěvku je pro pořádek nutno dodat,
že jsme na ten zájezd jely s Janou hlavně kvůli květinám,


které byly v ten čas ve Viterbu na každém rohu, náměstíčku a prostranství k prodeji.
My jsme si sice tentokrát nic nekoupily, ale zato jsme je pilně fotily.
A proč vám některá ta místa neukázat,
milé KOČKY,
do Itálie se teď hned tak nedostaneme,
tak já vám takový malý výletík tady dopřeju.








































11 komentářů:

  1. Krásnou neděli každému a když k tomu autorka Jiřinka přidala takovou krásu, máme se z čeho radovat, z čeho těšit.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné! S nadějí, že za pár týdnů už budeme mít Viterbo i v Česku na každém rohu. Všechny fotky mě potěšily, za což děkuji a přeji dnešní den co nejvíce barevný ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, krásné fotky, moc mě potěšily. Já bych asi neodolala a koupila si nějaký malý kaktus, ten by snad cestování přežil.
    Přeji všem pohodovou neděli. Růža

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Simonko, za chvíli náš budeš těšit fotkami z tvé zahrádky. Máme to na střídačku.[2]:Kitty, hned bych šla k Labi fotit dymnivky, jestli už neodkvetly.[3]:Růženko, kaktus by jistě přežil.
    Měli tam pěkně upravená nároží a plácky, radost pohledět.
    My jsme bydleli na okraji města v klášteře a to byl také zajímavý zážitek.
    Jo a včera v seriálu o Medičejských byla vidět ta zahrada, kterou jsem nedávno tady taky pár fotek dávala, to je gól!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Je to nádhera Jiřinko. Přeji Ti krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  6. Ke Květné neděli se květiny báječně hodí. Krásné fotky, asi bych neodolala.
    Hezký den A.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, krásný květinový příspěvek. Nejvíc mne zaujaly ty dva dřevěné čtverce na sobě a jak jsou hezky osázené.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:Járo, dík za návštěvu.[6]:Alenko, ráda na to vzpomínám, všude byly kytky a když jsme už byly unavené, sedly jsme do kavárny a daly si kávičku a koukaly na hezké malé náměstíčko.[7]:Dáši, tam člověk neví, co dřív fotit, ty by ses tam vyřádila.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko, krásný květinový příspěvek. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko, ty nezklameš! Děkuji za krásnou podívanou a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. [9]:Marti, vzniklo to jako vedlejší produkt, když jsem prohlížela starší fotky![10]:Helenko, říkala jsem si, že by to pár lidí v tuto dobu mohlo potěšit?
    Myslím na ty lidi v azylákách, nebo osamělé, jak jim je.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat