sobota 25. dubna 2020

Na stole

U nás doma nic moderního,
líbí se mi tzv.papežské barvy, to jest bílá a žlutá, manžel preferuje červenou,
ale mám ráda i zelenou a podle toho to vypadá.
Třeba teď, po Velikonocích, mám bílý ubrus, žluté prostírání a zelenožluté nádobí,
ale za pár dní se to zase změní, ubrus půjde do pračky,
na stůl přijde ubrus jiný a nádobí se použije ,,do barvy,,.
,Manželovi jsou tyhle finesy cizí a bere si na čaj nebo na kávu hrnek oblíbený,
i kdyby se k ubrusu nehodil. Jemu je to jedno.
A že jsem cestou z nákupu ,,nakoupila,, kytku zadarmo a že se barevně hodí - to jde mimo něj.
Možná by si všiml, kdybych tam žádnou nedala!
Jo,
milé KOČKY,
takhle jednoduché to je.
( to jsem kdysi, v Globusu, natrefila na jednu keramičku a ta prodávala tohle nádobí, líbilo se mi, koupila jsem od každé velikosti hrnku a talířku dva kousky  a jeden džbáneček na mléko, 
zelené misky jsou z Ikea, ale přiznám se, že mám raději porcelánové, tudíž tenkostěnné nádobí )




16 komentářů:

  1. Jiřinko, koukám jak to máš hezky vyladěné. My máme také oblíbené hrnky na čaj a já i na kafíčko. Ty manžel střídá podle nálady.
    Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, já mám nádobí opravdu hodně, některé kousky i pěkně staré,
      už to s tím dožiju,
      dcera vše jen bílé, aby to šlo dát do myčky a mikrovlnky,
      kávu mám ráda z pěkného hrníčku s talířkem,
      ráda chodím i na výstavy nádobí. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, máš to hezky "vystajlované" :). U nás žádné takové nedorozumění nehrozí, protože nemáme ubrus :D- Navíc má manžel umělecké oko a cit pro barvy, takže nám třeba celý byt zařizoval sám, jen si přišel vždycky pro konzultaci, jestli jo nebo ne. Jednou mě dokonce opravil, když jsem mluvila o světle béžové a on na to, že je to jasná šampaňská! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj manžel, je , milá Janinko, asi estét. Můj manžel vždy preferoval obsah ledničky, auto, televizi a klid, na barvy ho neužije a nesnáší moje věčné stěhování.
      ( v našem současném bytě se ani stěhovat moc nedá ).Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, máš to krásně barevně sladěné. Mému mužovi je také jedno, zda se to k sobě hodí, či nikoliv. Spíš ho zajímá, co má na talíři. :-D Vyřešila jsem to koupí čistě bílých talířů, jsou univerzální, hodí se k čemukoliv.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já už kupuji málo kdy, protože mám nádobí hodně. Jen jsem před časem dokoupila čistě bílé hrnky střední velikosti.Uznávám porcelán, jiné druhy, jako sklo nebo plast nemusím. Mám ale skleněné tácy na cukroví.
      Jo, kdybych natrefila na nerez hrnce zvenku hezky zelené, asi bych je koupila.Vařím na plynu.Kdysi jsem dala mamce remosku a teď bych si ji hned pořídila znova.
      Jiřina z N.
      pozn.: ono začínat kdysi a teď je rozdíl, dnes si můžeš pořídit vše do barvy najednou.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krásně Ti vše ladí. Nádobí, tedy talíře mám bílé, neutrální a měním jen prostírání (běhouny).
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, ty bílé jsou nejlepší, ladí ke všemu.
      Zkusím někdy nafotit ty mé kousky! hihi
      Hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, máš to moc krásně sladěné. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Hezky to máš sladěné. Tak jarně, vkusně, nevtíravě!
    Ne, že by můj manžel byl úplný barbar, ale estét to tedy není. Jestli mu to na stole barevně ladí, to ho naprosto nevzrušuje.:-)
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, málokde si muži potrpí na to, jak to vypadá, spíš hodnotí kvalitu a množství jídla a pití a tak.Alespoň tam, kde to znám. To spíš my ženy dáme na vzhled. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásný servis a moc hezky to máš upravené. Měj krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, až mě omrzí, zasadím do nich třeba netřesky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,máš to krásně sladěné.Na to si také potrpím.Ubrusy si šiju doma,vybírám si pestré látky.Mám ráda barvy.Prostírání si háčkuji.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, mám klasické ubrusy, damaškové, ale také si nějaké dělám sama, naposledy jsem si na podzim koupila bavlněnou látku s bicykly, ten se mi líbí.
      Střídám je často.
      Jiřina z N.

      Vymazat