pondělí 11. května 2020

Má to cenu

Krásné pondělí vám všem.
Když jsem myslela na to, že napíšu výzvu,
abychom si připomněli svatby našich babiček, či naše a případně už i potomků nebo vnoučat,
byla jsem v první řadě hodně zvědavá na ty staré fotky z dob 1.světové války nebo z první republiky, ale také z let šedesátých, ono každé období má co ukázat a ty fotografie jsou i svědectvím doby.
Z různých důvodů se nepřipojilo mnoho blogerek,
na jednu stranu mne to mrzí, ale na druhou se musím přiznat,
že výsledek mne i tak příjemně překvapil.
Protože, způsob, jak to děvčata pojednala, je úžasný.
Můžete se o tom přesvědčit samy,
milé KOČKY,
zde:
https://dovrby.blogspot.com/
https://fotodasaf.blogspot.com/
www.ema70.blog.cz
A těm z vás, které jste na výzvu nereagovaly, chápu vás,
alespoň vám možná tyto řádky připomenou vaše krásné svatební chvíle.
Všem tímto moc děkuji. Především Hance Š., která se snažila marně. Jiřina z N.
Perlička: když jsme odjížděli z Libeňského zámečku na oběd, na svatbě mé dcery, bylo za pět minut dvanáct, dodnes se té okolnosti směju.

11 komentářů:

  1. Jak už jsem psala, výzev se neúčastním už z principu, ale co se mi moc líbilo, to byl článek Alenky - SignoryA, ten se mi moc líbil :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, to máš pravdu, vážím si toho.Dala si práci, ale asi to mělo smysl i pro ni.
      Pa Jiřina z N.
      Moje svatba na jablonecké radnici byla taky výživná!

      Vymazat
  2. Já bych se zúčastnila, ale.
    Na svých stránkách prezentuji sebe a lidi, od kterých to mám dovolené.
    Žádat o povolení svého pana manžela nemám chuť, to opravdu né.
    Má generálka jednou v afektu odstříhala z fotek mého otce, no bylo to pikantní.
    Takže, byť nemám problém s výzvami, tentokrát skutečně svou účast nepotvrdím.

    OdpovědětVymazat
  3. Výzev se ráda účastním, ale tentokrát jsem vynechala. Snad někdy příště.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, tahle výzva přišla ve chvíli, kdy mi nechodily tvé příspěvky. Nezúčastnila jsem se, ale zjišťovala jsem u mamky, jestli má fotky ze svateb prarodičů... Povídali jsme si o tom, vzpomínala i na svou svatbu s tátou, který už nežije. Bylo to moc hezké a to jej díky tvé výzvě!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, sice nás mnoho nebylo, ale to nevadí. :-) Všichni moji předci už nežijí, takže tam se ptát nemusím, manželovi to nevadilo a fotky mých dětí z jejich svateb jsou veřejně přístupné na několika webech.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děvčata, mne to potěšilo, jak od tebe, Alenko, tak u Dášky nebo od Emy. Věřím, že to mělo smysl, že jste mnohé z vás, milé KOČKY, zavzpomínaly na své rodiče a případně jiné svatby. Hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Děvčata měla ohledně výzvy moc pěkné příspěvky.Až budu mít náladu hrabat se ve starých fotkách,tak třeba ty nejstarší na blog někdy dám.Sestra říká,že si všechny nevzala.
    Měj hezké dny Jiřinko

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, i když jsem se nezúčastnila, ráda jsem si prohlédla příspěvky. Já jsem nakonec uvažovala, že něco dám, ale nějak jsem nestíhala. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  8. Jako Růženka se jistě jiné výzvy také zúčastním, ale rodinné fotografie a fotografie dětí zásadně nezveřejňuji. Pokud někdy takové fotografie posílám, tak pouze v soukromé zprávě. Tak že se omlouvám a přeji Ti Jiřinko moc krásné májové dny. A snad příště se do dalších výzev ráda zapojím.

    OdpovědětVymazat
  9. Děvčata, svůj účel to splnilo, už třeba jen to, že se časem podíváme do starých papírových fotek.
    Moc vás zdravím!
    Pac a husu Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat