čtvrtek 21. května 2020

Oblíbené

Milé KOČKY,
zdravím vás,
přeji krásný den a všem Monikám hodně štěstí a pevné zdraví k svátku!
Dnes u vaření a po shlédnutí sychrovského příspěvku Jitky mi to nedalo
a po obědě jsem šla do fotek, do starších a našla jsem několik svých oblíbených výletů:
Do oblasti hradu Kosti,
projít Plakánek,  Sobotku a Vesec,
zastavit se a udělat sváču na mezi s výhledem na Humprecht,
prohlédnout Drábské Světničky a hrad Valečov,
jindy zas vyjet na Kozákov a zírat na Trosky, na Valdštejn, na Hrubou Skálu.
Nebo vylézt z Lomnice n.P. na kopec Tábor.
To by se mi chtělo.
Škoda, že ten můj nerad jezdí v pátek a v pondělí ...jinak bych byla schopna zítra po ránu vyrazit.
Tak jindy.








13 komentářů:

  1. Krásné fotky, obdivuji, kde všude jsi byla. Snad přemluvíš manžela a vyrazíte někam na výlet.
    Měj se fajn. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, to je právě někdy problém, že mi na mé plány řekne, že jsme tam už byli ( a několikrát). Byly doby, že jsme jezdili na výlety co sobotu.
      Dnes jsem hodila oko na mapu a už mám zase spády na jednu oblast, kde jsem ještě něco dlužna svému poznávání. Tak asi po 25.5., až tam bude otevřeno, to možná vyjde.
      V sobotu jde manžel se svým 4kolovým mazánkem na přezutí do nového.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné fotky. Jiřinko, máš projetý kus světa a nedivím se, že některá místa chceš vidět víckrát. :o)
    Přeji Ti hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, určitě mi dáš za pravdu, že některá místa se člověku při návštěvě více zaryjí do paměti, stačí tak málo a je to láska na celý život.Já mám ráda kde co, ale Nej mám Vydru od Čeňkovy pily k Antýglu, Jetřichovice a Kostelní Vydří+Slavonice.
      Jak říká manžel, ty to máš ráda od Pyrenejí k Baltu.( klidně až k Uralu, kdybych byla mladší ).
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Růženko, tohle je moc krásný kout naší země! vybrala si samá parádní místa, kde se mě vždycky líbilo!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. A omlouvám se, že jsem tě přejmenovala!
    Hezký den, Jiřinko! H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to je ok, Růženka se mi líbí.Kytka jako kytka. hihi Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jirinko, pro mě je to vzpomínání na hezké výlety i zážitky. Kdyz jsme šli z Březina a Olšinu nahoru k Drábským světničkám, tak jsem v rozpálených skalách zahlédla klubko zmijí. Tolik najednou jsem jich viděla prvně v životě. Pak jsme víc koukali pod nohy, než po kráse skal i když nahoře už byly davy lidí. Ze světniček jsme šli dál Příhrazskými skalami přes Klamornu,Valečovské skalní byty na Valečov a pak přes obec Zásadka a louky do Mnichova Hradiště na vlak. Cesta to byla docela dobrodružná, protože jsme ztratili značenou cestu a tak jsme šli podle hluku z dálnice a tak jsme na nádraží trefili. Jen mě to stálo značkové sluneční brýle, které jsem v Mn. Hradišti zapomněla na nádraží lavičce a zjistila to až v jedoucím vlaku... To byl náročný výlet, přesto krásný...Přeji ti krásný víkend i když má být deštivý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, ach jo, někdy se ,,daří,, - viď!?
      Dnes jsem naštvaná, neb mi hned po ránu manžel hlásil, že je požár na Tokáňi! byli jsme tam několikrát a byl to skvělý výlet.Zase někdo to musel schválně zapálit, to není možné!
      Cestu na Drábské světničky znám jak z Březiny, tak z Mn.Hradiště, přes Valečov i na Mužský nebo z Příhraz, byli jsme i vlakem i auty.Ale zmije jsme tam neviděla!
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,to jsou místa na která ráda vzpomínám.Hrad Kost,Humprecht,Valečov,Drábské Světničky,Sobotka,Vesec,Plakánek.Když jsme jednou na dovolené šli údolím Plakánku zpět ke Kosti,tak byl zrovna na chalupě Josef Dvořák,náš nejznámější"vodník".Byl zrovna venku,tak jsme ho pozdravili,prohodil s námi pár vět.Bylo to milé,sem tam si na to vzpomenu.Takže ano,je to krásný kout naší země a já Ti děkuji,za připomenutí,moc ráda jsem se podívala!Přeju pěkný víkend,sice má být deštivo,ale to nevadí,aspoň se příroda napije.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, Marťo, mají tam na plotě hrníčky, znám to. A my jsme, když jsme tam byli prvně, šli k obci s dřevěnou zvonicí v Oseku a dál do Sobotky na vlak, z Plakánku kolem mlýna a zajímavých domků v obci Střehom,zajímavé stavbičky jsou i v obci Nepřívěc! Vlastně je to dokola kolem Humprechtu.
      Jistě znáš Semtínskou lípu a moje máti brečela, když kdysi shořela.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,na fotografiích máš nejkrásnější skvosty Českého ráje.Mám všechno stokrát vyfocené a stejně,když jsem jim nablízku fotím stejně.Děkuji za nádherné fotografie.
    Přeji Ti hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to máš pravdu, že v Českém Ráji je to krásné na pohled odkudkoli.Tyhle moje fotky Humprechtu a Trosek nejsou zrovna perly, neb jsou hodně přitažené.Máme rádi i cestu od zastávky vlaku v Sedmihorkách Myší dírou na Hrubou Skálu a taky obrácené zvony v Rovensku p.Tr. aj., z Mladějova na Trosky a pod.
      Hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat