pátek 3. července 2020

Tak přece

Byla středa a měly přijet obě vnučky na dva dny,
tedy na jednu noc a necelé dva dny k nám.
Šla jsem jim naproti k busu a tak jsme se vítaly s mladší vnučkou, že by i Brežněv záviděl, kdyby nás viděl!
Večer jsme si udělali výbornou hostinu a spát jsme šli docela dlouho, zato jsem vymyslela asi tři varianty, kam bychom mohli ve čt na výlet, aby to nebylo daleko.
1. Do Čelákovic do tvrze a pak do skanzenu v Přerově n.Labem,
2. Do Ploskovic na zámek a  do Litoměřic.
3. Nakonec jsem to ,,smázla,, a nechala na jindy a vymyslela jsem zámek Liblice a Pokličky v Kokořínském údolí.
Přiklonila jsem se k tomuto způsobu, aby se nejelo v tom horku daleko a holky viděly něco, kde ještě nebyly.
A jaký to mělo úspěch.
V zámeckém parku bylo svěže, byli jsme tam po ránu, mladší vnučka to v parku procvičila jako starý cirkusák, pořád: babi, babi, vyfoť mě. Starší: babi, babi, nefoť mě.
Měla jsem v úmyslu je vzít ještě k zámku v Mělníku a zajít k vyhlídce na Soutok, navštívit po letech opět  Muzeum kočárků, ale bylo tak dusno a valila se bouřka, že jsme to vzali z Pokliček domů.
A dobře jsme udělali.
Milé KOČKY,
chvíli to vypadalo jako konec světa.
Už je dobře, záhony zalité, holčiny odjely, potěšila jsem se a ony snad také.
Nakonec jsem je doprovodila až do Prahy na Hlavní nádraží.
V neděli se s nimi opět uvidím.
A víte, že donesly obě vyznamenání?

















21 komentářů:

  1. Je vidět, že jste si to všichni krááásně užili. O to šlo.
    Vnučkám gratuluji k pěknému vysvědčení a té mladší dávám palec nahoru ! Paráda!
    Hezké páteční odpoledne, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, neviděly jsme se dlouho, na můj vkus.Jsem ráda, že ty vnučky mám. Moc tě zdravím a užij si víkend. Jiřina z N.
      Dnešek jsme si udělala pracovní, zítra možná zavýletuji, podle počasí...

      Vymazat
  2. Parádní fotky, vypadá to jako super místo. Někdy si musím udělat výlet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, kde žiješ, ale všude je něco hezkého k vidění, taková procházka zámeckým parkem není k zahození.
      Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Mladší vnučka tvoří krásnou dekoraci k zámku a parku. Starší je jako ta moje, nechce se fotit. Děkuji za představení krásného místa, které neznám. I u nás bylo vyznamenání na všech frontách. taky náležitá odměna. Prej to nemuselo být. No, babča rozmazluje. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babičky by měly rozmazlovat a rodiče vychovávat.
      Budou jednou na nás vzpomínat, jako my vzpomínáme na naše babičky.
      Marijo, měj se krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krásný výlet. Mladší vnučka je moc šikovná a oběma děvčatům gratuluji k vyznamenání.
    Měj pěkný víkend.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, děkuji, v neděli vyřídím. Jedu na malou oslavičku - vezmeme to najednou - měly narozeniny a nebylo možné se tehdy sejít.Jiřina z N.
      Pozdravuj vaši Verunku.

      Vymazat
  5. Krásné obrázky! Tvá vnučka je opravdu neskutečně ohebná, stačí mi, když se na ní dívám a už mě bolí záda :D. Jsou to šikulky, kluci měli taky oba vyznamenání :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, to jsem ráda, že tvoji kluci jsou šikovní.Těší mě, když děti rodičům dělají radost.
      Nesnáším lemply a budižkničemy.
      Hezké prázdniny vám do J.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Parádní fotografie i výlet. Šikovné vnučky..zámek Liblice je nádherný. Krásný víkend Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já jsem vnímala hlavně to, že jsme spolu, ale také mě potěšilo, že se jim na obou místech líbilo. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, krásný výlet jste si udělali. Liblice jsou moc krásné. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, máme to za chalupou, viď? sama bych tam teď nejela, ale vnučkám jsem to chtěla ukázat.V jezírku byla špatná voda!
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, moc gratuluji ke krásným vysvědčením, k pružnosti vnučky a hlavně k tomu úžasnému vztahu, co spolu máte! A děkuji za fotky z Liblic. Měli jsme tam vzdáleného strýčka, každý rok přijel s čokoládami, ale vlastně jsem tam nikdy nebyla.
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to někdy, cestou okolo, napravíš. Stačí se projít parkem a hned je člověku lépe.Jiřina z N.
      A děkuji za přání.

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko,šikovné vnučky,blahopřeji ke krásnému vysvědčení.Nám také udělala vnoučata radost,i ty starší.Akorát je smůla,že si ta starší od syna ještě doma zlomila nohu v kotníku a tak nic moc nemůžeme podnikat.Já to mám s vnučkama to samé.Starší fotit moc nechce,ale ta mladší se chce pořád.Libice,to je ten zámek,co jedeme vždy okolo,když vezeme vnuka za jeho přítelkyni.Manžel mi tam nikdy nezastavil.Škoda,je tam,jak vidím,nádherný park.Čelákovice mám v plánu trochu více prozkoumat.Roky přes ně jezdíme do Císařské Kuchyně za moji sestrou.A skanzen v Přerově nad Labem mohu doporučit.Byli jsme tam asi 2x a chystáme se opět.Jiřinko,měj hezký víkend

    4. července 2020 7:25

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, vypadlo ti písmenko, jsou to Liblice.V Čelákovicích máme dvouhrob s předky z mamčiny strany.A s rodiči. Je tam zajímavá tvrz. Pražáci tam za 1.republiky jezdívali hrát tenis?
      Císařská Kuchyně a Přerov jsou mi známy a ve skanzenu jsme byla mockrát, vždy tam někoho vleču.Na blogu už ho mám nejmíň 2x, ale holky tam byly - tedy jedna z nich, se školou kdysi a ta druhá tam ještě nebyla, proto jsem tam chtěla, jenže kolem Brandejsa jsou teď objížďky.A od Lysé také most zavřený! ( jedna vnučka byla se školou i v té zahradě Botanicus v Ostré u Lysé n.L.)
      Jitunko, taky ti přeji a všem doma krásné dny, vnučce, ať se nožka bez následků uzdraví.
      Mě vzala záda, nemohla jsem ani spát, měli jsme jet na výlet a sedím doma, pomalu něco dělám, ale jen zvolna.Asi jsme chytla průvan.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,vnučka je šikovná,pružná.Zámek je krásný,měli jste parádní výlet.Přeju moc hezké letní dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tobě také hezké letní dny. Já mám plánů, ale ne vše mohu uskutečnit, tak snad něco vyjde.Momentálně nás oba, s mužem, brzdí nemoci, ale doufám, že na ně vyzrajeme.
      Jak mám chvilku, už se vrtám v mapách.
      Ahojky Jiřina z N.

      Vymazat