pondělí 7. září 2020

Pouhých deset let

Pro pořádek! - pouhých deset let a dva měsíce mě dělí od těchto snímků,
kdy jsme si s mužem zase jednou vyjeli na Děčínský Sněžník a na Komáří Vížku.
Koukám, že jsem se tehdy vydala na tuto naši jedinou stolovou horu frajersky v šatech!
a sandálech, bóže,
to je nápad!
Na Drážďanské vyhlídce to obvykle pěkně  fouká a když máte,
milé KOČKY,
štěstí, je vidět na Königstein a někdy i televizní věž v Drážďanech.
Musí se sem z křižovatky pěškobusem.
Zato na Komáří Vížku můžete jet lanovkou.
Zvu vás do mého rodného kraje, hlavně si užijte ty výhledy od možná nejstarší rozhledny u nás?







 A o pár kilometrů dál na západ:





18 komentářů:

  1. Jiřinko, odtud je krásný rozhled do kraje. Jsem ráda, že nejsem jediná kdo chodí v sandálech.;-) Rozhledna mi připomíná Biskupskou kupu v Jeseníkách, tam bych možná vylezla.
    Měj pěkné odpoledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, byly doby, že jsme s dalšími studenty a spolužačkami šla pěšky na D.Sněžník a pak domů do Bnš pěšky!To bych dnes nedala. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Já jsem koukala opačným směrem. Z Königsteinu na Děčínský Sněžník ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tak to je hezké, na tom hradě jsem byla kdysi s mužem a dcerou ještě za totáče, okolo něj jsem ale jela vícekrát ( do Pirny a nebo Drážďan ).To je zajímavé místo.
      Jsem ráda, že ses tu zastavila. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, ale zase máš šikézní fotky!
    Měj se krásně! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, většinou na výlety chodím oblečená v kalhotách, triku a teniskách nebo na horách v pohorkách.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásné fotografie Jiřinko a pro mě i vzpomínka. Také jsme obě místa navštívili. Sněžník dokonce několikrát. Přeji Ti příjemné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, víš kde jsem nikdy nebyla, ač jsme jeli párkrát okolo? v Maxičkách. Sněžník mám ráda v zimě, v létě. pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,velký palec nahoru.Sice tu cestu tam neznám,ale už jenom název Sněžník...a ty jsi to zvládla v sandálkách.Také jsem zažila dvě Polky v sandálech,když jsme lezli na Lomnický štít a nahoře potom padal sníh.
    Nádherné fotografie.Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, to se nedá srovnávat, Sněžník a Tatry. My jsme v Roháčích potkali Maďarky v sandálkách na tůře!
      Tohle je silnička a není to daleko.Ale spadla jsme tam na běžkách a natloukla si kostrč a to bylo horší.
      Měj se, Jitu, krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Prima vzpomínka ! A sandály a šatičky? Každý z toho místa takovou fotku nemá :-). Sluší Ti to.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, šaty, klobouk a letní boty ráda nosím ve městě.
      Že mi to sluší, dík, ale je to starší foto!
      Jiřina z N.
      Mám pro tebe dnes jednu fotku!!!

      Vymazat
  7. Když jsou sandály pohodlné, proč ne :). Krásné výhledy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, ze Sněžníku jsou pěkné výhledy.Jednou jsme tam byli v zimě, mraky sněhu a silný mráz a byla tam nějaká soutěž husky psů.To bylo moc pěkné.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, moc hezká vzpomínka. A šaty a sandály ti moc sluší. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji, už to není co to bývalo, vlasy mám šedívé a celkově to jde dolů, nicméně pořád je to dobré!Tedy za tři. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,pěkně sis zavzpomínala.A v šatech i sandálech jsi kočka.Moc pěkné výhledy,ráda jsem se podívala.Přeju Ti krásné dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, občas sáhnu do archivu, abych potěšila lidi, co nemohou cestovat.A já si zavzpomínám.
      Jiřina z N.

      Vymazat