pondělí 14. září 2020

Stalo se

Byla jsem na dnešek ráno objednaná na nějaká vyšetření na Karlák do Prahy,
vymyslela jsem to tak, abych si tam najednou oběhala tři různé věci,
když už v koronavirové době lezu do takové instituce,
abych nemusela s náhubkem třikrát vážit cestu busem a metrem a tramvají.
Pěkně se mi to povedlo a jelikož jsem si vzala sebou malý fotoaparát, vyšla jsem si poté na malou prohlídku Prahy, tentokrát jsem začala na Moráni a ubírala jsem se souběžně s Vltavou uličkami, kam běžný turista asi jen tak nezavítá.
Praha je krásná, tvrdí se, ale já mohu dokázat, že Praha je i rozkopaná a bude krásná, až se vše opraví a zmizne veškeré to lešení.
Vzala jsem to kolem kostela, kde se schovávali parašutisté, užívala jsem si, že nebylo moc lidí a měla jsem v úmyslu nasednout někde do sedmnáctky a jet domů, nakonec jsem došla až k Rudolfinu.
Potkala jsem dost zajímavých lidí, znova, už po stopadesáté vyfotila Hradčana a nakonec jsem si nasadila roušku a odjela na Ládví a pak busem domů.
Nohy mám bolavé jako bych šla ze Železné Rudy přes kopce na Modravu.
Jak ráda budu na tento slunečný den vzpomínat!
A jestli výsledky vyšetření v pátek paní prof. vyhodnotí jako dobré, o to větší radost budu mít.
Milé KOČKY,
dnes v Praze - bylo blaze:
tady je vzorek, od všeho trochu:










to je krása? autor Dutá Hlava...














přes sklo dveří:



 z tramvaje:


22 komentářů:

  1. Držím palce, ať jsou všechny výsledky v pořádku. My jsme dneska z Prahy uháněli na chatu, chceme si ještě užít krásné počasí, zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky a hezký pobyt na chatě, ať je to kdekoli. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, držím pěsti, aby výsledky vyšetření byly příznivé
    Dík za procházku Prahou, pořídila jsi pěkné fotky. U nás je rozkopany chodník kolem pošty. Těším se, že budeme chodit po rovném chodníku.
    Měj příjemný večer.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, také tobě děkuji za přání, schválně jsem dnes nafotila i ta rozkopaná místa, ať mám pak, jednou, srovnání. Užijme si ještě sluníčka.Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, držím ti palce ať jsou výsledky ty nejlepší a jsi v pořádku. Prahu sis opravdu vychutnala ze všech různých stran...těch krásných i těch rozkopaných. Hezké fotografie jsi pořídila. Přeji Ti krásné babí léto a držím palce ať jsi v pořádku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, uvidíme, já jsem optimista. Dnes je tu teplo a jeden by nevěřil, že je polovina září.Běhám v šatičkách s krátkými rukávy.
      Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Spojit několik cest do jedné je - zejména v případě Prahy - v současné době praktické. Doufám, že se mi to tento týden taky podaří :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to věřím, když už tam člověk musí, nezbývá mu, než se situaci přizpůsobit.
      Jednu výhodu to má, je tam opravdu méně lidí na ulicích i třeba na Karlově mostě.
      Měj se, hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  5. O rozkopání mi nemluv, mám pocit, že se snad začalo opravovat úplně všechno - chodníky, silnice, mosty, koleje - a já abych si zacházela nebo se proplítala mezi (často zevlujícími) dělníky. Ale chápu, v tomhle vedru bych taky jen zevlovala. Ty šatičky jsou moc hezké. A jinak přeji, ať všechno dobře dopadne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A|hojky, za přání moc děkuji. Jsme moc ráda, že se chodníky opravují a silnice a to ostatní také. Už je v mnoha případech pět minut po dvanácté.Snad to dokončej a bude to funkční a pár let to snad vydrží?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, krásné fotky. Ano Praha je rozkopaná jako ostatně spoustu jiných měst. Já ji teď vidím jen z auta, tak díky za procházku. A držím palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, původně jsem to chtěla obejít a začít fotit až to hezké na nábřeží a pak mě trklo, že to vyfotím - jak to právě je.
      Posílám pěkný pozdrav tobě, kočce a manželovi. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,díky za krásnou procházku Prahou.Teď se kope hodně a leckde.Turnov je rozkopaný asi už dva roky,hlavně tam u nás směr Přepeře.
    Držím moc palce,aby bylo vše v pořádku a ono bude.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já na to začnu myslet až v pátek dopoledne, na špatné zprávy je čas.Do té doby se může stát zázrak a bude vše ok.
      Politici povídají o tom, kolik milionů či miliard cpou do silnic, železnice a kdo ví čeho, ale není to zas tak moc vidět!Jenže se dlouho nic nedělalo a tak by nám to asi spadlo na hlavu?
      Jitu, ať ti to šlape.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, myslím a moc ti přeji, aby výsledky dopadly jak nejlépe to jde. Smekám před tvou statečností!
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dnes jsem na tebe myslela, později uvidíš. Jiřina z N.
      A za přání děkuji.

      Vymazat
  9. Jiřinko,držím palce,aby všechna vyšetření dopadla dobře!Ráda jsem se podívala na fotky Prahy.Je sice rozkopaná,jako celá republika,mám pocit,ale je krásná.Snažíme se aspoň párkrát do roka navštívit,přiznám se,že letos jsme tam nebyli.Krásné sluníčkové dny Ti přeju.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, já, když na to mám čas, ráda koukám na takové ty paláce a domy
      z přelomu 19 - 20.st., zdobené a třeba s nádvořím, kde je zahrada.Nicméně, stejně mě nadchnou malé dřevěné chaloupky!
      Do Prahy se ještě podíváš mockrát.
      A děkuji ti za pozitivní přání.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Tak ať výsledek vyšetření je v pořádku. Prahu jsi nám nafotila trochu jinak, než se většinou fotí, ale i to je Praha :-). Opravovat se musí, takže v dané chvíli to na určitém místě prostě je takové jaké je.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je zajímavé koukat na dělníka, který umí dělat pěkně chodník, hned jsem si vzpomněla na písničku: Na silnici do Prášil...
      Kvituji, že mi přeješ zdravíčko. Díky. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Krásnou procházku sis udělala, ani se ti za ty bolavé nohy nedivím :D.
    Přeji, ať výsledky dopadnou na jedničku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, tak to jsi hodná holčina, dík.
      V mnoha ohledech se mi teď daří vyřešit ,,různé,, - tak snad i tohle se vyřeší, pokud mi pomůžou nejen doktoři, ale i ti ,,shůry,,?
      Za držení palců moc děkuji. Jiřina z N.

      Vymazat