pondělí 7. prosince 2020

Kolem potoka

 Když mi smazali fotky, udělám si malou rekapitulaci:

to jsme před časem šli zase jinudy na Lovoš a ke všemu ještě v zimě. A - jak už je u mne zvykem, hned to bylo něčím zajímavější, než když tam lezeme z jiných stran a na jaře, v létě, nebo na podzim. Byli jsme na tom kopci už jedenáckrát a pokaždé to mělo grády.

Milé KOČKY, 

tohle jsme podnikli výlet ze žst. Malé Žernoseky po žluté kolem Milešovského potoka a pak na hrad Opárno a poté ( se zastávkou v hospůdce Oráč na oběd ) hore kopcom a z Lovoše pak do Lovosic a odtud domů. Z Opárna se dá jet i vlakem.

Jen se přiznám, že namrzlá cinkrlátka se mi vždy v zimě na potocích líbí, mám to ráda od malička, když jsme běhali po potoce z Bnš do Heřmanova a zpátky.

Některé ty námrazy vypadají jako přívěsky na lustr.
















Tak, až bude pár dní po sobě mrznout, zkuste se zajít k nějakému potoku podívat.

20 komentářů:

  1. Já obdivuji focení v takové zimě a mrznou mě ruce :-) Ale fotografie jsou krásné. Stojí to za to.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, já nosím staré, tenčí rukavice s ustřiženými prsty a přes to nosím palčáky s flísem uvnitř a po focení navlékám ty palčáky a pak zas to sundám, hlavně na adventních zájezdech se mi to vyplatilo.Abych neměla prsty zkřehlé. Pa a měj se hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Zimní fotky jsou fakt krásné. Jsem zvědavá, jestli se té pořádné ladovské zimy letos dočkáme. Teda po pravdě, tady v Praze mi nechybí, hned je z toho většinou břečka, ale třeba na chatě, to je jiná ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mám ráda procházku ztichlým, zachumeleným lesem, když vykukuje sluníčko.
      Ahojky Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krasně jsi to Jiřinko nafotila.Taky jsem zvědavá,jestli letos nějaký sníh bude.Minulý víkend tady trochu nasněžilo a vydrželo to dva dny.Bylo by hezké,mít zase po dlouhé době bílé vánoce.Měj hezké adventní dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, když jsem dnes viděla snímky z Chorvatska a Itálie, ty spousty sněhu, laviny, povodně a vlny na pobřeží, byla jsem v šoku a jsem moc ráda, že tady je zatím klídek.
      Krásný večer Jiřina z N.

      Vymazat
  5. To je nádhera! Přesně takhle vypadala naše Coca Cola, když jsme ji včera zapomněli vytáhnout z mrazáku! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vidíš a ani nemusíš ven, do mrazu, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ta zmrzlá voda je parádní. Moc krásné fotky. Ta poslední je přímo famózní. Hezký Advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mario, znám jeden vodopád, kde po několika dnech mrazů najdeš nádheru jako z časopisu. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Hezké fotky Jiřinko, jen jsem se těšila na fotky z Lovoše, kam jsme výstup z Lovosic nedali. Manžela pod Kybičkou přestaly poslouchat nohy a tak jsme se museli vrátit do Lovosic.Vlaky do Oparna už přes dva roky nejezdí ,od té doby, co se u Prackovic sesunul kopec, a trať byla zničená.Ale jezdí tam od nádraží z Lovosic autobus. Snad příští rok by měla být trat uz opravená a zprovozněná aspoň část. Také jsme tam chtěli ještě jednou jet ale nevyšlo nám to. Snad na jaře. Krasný večer. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to, Járo, vidíš, jak jsem zaostalá! ani to o tom vlaku nevím. My jsme tam byli buď s partičkou vlakem, z nádraží v L. nebo ze zastávky D.Ž. pěšky nebo autem do Opárna a pak nahoru pěšky. Poprvé jsme šli, když kvetly mandloně a jiné stromy, v zahradách tulipány a dodnes na to rádi vzpomínáme, ale i podzimní výšlapy tam byly krásné.
      Jiřina z N.
      najdu nějaký ten obr.

      Vymazat
  8. Jiřinko, nádherné fotky. Takovou zimu už ani nepamatuju. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, nejvíc sněhu a zimu jak má být jsem zažila, když jsem bydlela v Jablonci.Ale to je tak dávno. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Úžasné fotky, Jiřinko. Jsem fascinovaná stejně jako ty!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, taky ti přeji hezký den, dnes konečně svítí sluníčko. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Krásné fotky ! Příroda je prostě příroda. Umí to !
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, včera večer dávali na ČT 1 o zvonech a Dobrš i Radomyšl znám, tak jsem se u pořadu tetelila, ale Červený Kostelec jsem, já ostuda, ještě nenavštívila, ale u povídání na tebe myslela, že to máš tam pod palcem.Opatruj se Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Nádherné fotografie,také ráda fotím namrázu.Jizera,aby zamrzla to chce velké mrazy.Chodíme v zimě do Dolánek,kde se tvoří nádherné ledové vodopády,ale loni asi moc nemrzlo,nebyly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, líbí se mi, že máš taky svoje tutovky, Turnov je fajn město, na všechny strany příroda a všude blízko.Hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat