úterý 8. prosince 2020

Na náměstí

 Martina - Vyzobaná slunečnice mě dnes vyprovokovala a tak jsem na rozhraní dne a večera vyšla s foťákem na náměstí: nafotit strom a Betlém z proutí. Moc se mi to nepovedlo, zkusím jindy znova. Vzala jsem totiž malý manželův foťák a ve tmě jsem tam něco zmáčkla a už jsem nebyla schopna to spravit. Tak jindy. 

Milé KOČKY,

zatím tento pokus:

















17 komentářů:

  1. Jiřinko,krásné.Hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, jakmile se setmělo, chodili tam lidi s dětmi a Betlém byl nasvícený a z amplionku jde hudba nebo mluvené slovo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, hezké fotky. Máte hezký strom a líbí se mi ty ozdobné kapusty. A také zajímavý Betlém z proutí.
    U nás bylo včera i dnes zataženo a v bytě by se dalo svítit snad celý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, letos máme menší strom, dříve strojili dva vedle sebe na jiném místě. U nás jezdí vlak přes náměstí, tak se cestující do Čelákovic mohou potěšit. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ale já myslím, že vidím všechno, co si nám chtěla ukázat! Ten záhon okrasného zelí je úžasný!Nebo to jsou kapusty?
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to je pěkná zimní dekorace, to zelí ( nebo co to je). Líbí se mi, že i v mrazech a sněhu vypadá dobře.Dnes je venku šero, že bych psa ani sebe nevyhnala.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, ty ses tam vypravila? Díky. Chystám se tam, páč chci pár fotek i do magazínu, ale zatím mám doma závisláka Sárinku a už dnes se připravuji, že ji na chvíli opustím, ale práce volá. Pokud dorazím k vám do Neratovic, ozvu se, abych tě na chvíli pozdravila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, máš na mne tlf.? daly bychom si kafíčko u Martana? Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ty okrasné záhony jsou tedy úžasné. Je to zajímavě vytvořený betlém. Je na co se dívat.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jen mne tam ruší ty skleněné moderní stěny za ...ale jinak je to pro děti a jejich doprovod docela pěkné. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Vida, vida....takhle už jsem dlouho neviděla ve výsadbě ozdobnou kapustu. Kolem roků 90-92 to byl velký hit jak ve veřejné výsadbě tak i na zahradách. Betlém je hodně netradiční, ale toho anděla bych se skoro i bála!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, jak už jsem psala před časem, první záhony s tím zelím jsme viděla v Salzburku a velice se mi to tehdy líbilo a vida, teď to dávají na záhon u nás už pokolikáté.Vydrží to do jara dělat parádu. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Já ho viděla poprvé v roce 89 v Drážďanech. A všichni jsme na to čučeli jak puci, co to vlastně je...

      Vymazat
  7. Moc krásné fotografie. Líbí se mi to ozdobné zelí. Viděla to poprvé loni v zimě v Lovosicích. Už tam jsem to obdivovala. Máte to tam moc hezké. Já se chystám na večerní focení do města, ale stále nám to nějak nevychází. Možná v sobotu nebo v neděli, až půjdeme přát k svátku Lucince. Krásný večer a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, těším se, co nafotíš. Dnes v noci nemůžu usnout a tak tady straším. Jiřina z N.

      Vymazat