středa 16. prosince 2020

Ubrousky

Odlehčeně, předvánočně -

milé KOČKY,

kdysi, na bývalém blogu, jsem se pochlubila, že krom jiného sbírám papírové ubrousky - a jedno téma je, jak jinak - zima a Vánoce. Známí mi nosí obvykle 2 ubrousky ze svých a já také 2 z každého koupeného balíčku schovávám. Vnučky už projevily zájem, že jednou štafetu převezmou. Vánočních a Velikonočních mám asi nejvíc.

Nahlédněte:



16 komentářů:

  1. To musí být hezká sbírka. To mne ani nenapadlo :-).
    Klidné středeční už odpoledne, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, sbírám je už spoustu let, za totáče nebylo co, ale mám i takové, zato teď se dají občas sehnat pěkné kousky.V Německu a v Rakousku jsem na adventních zájezdech kupovala ubrousky vždy, obvykle je dám s jinými dárky dceři a dva z toho vezmu do sbírky. Jednou to budu muset zase uspořádat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí ten s medvídkem na sáňkách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Medvědi jsou u nás populární, starší vnučka je miluje. I ty plyšové.
      Hezký den Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Medvědy mám také ráda, doma mám sbírku plyšáků. Sbírka vánočních ubrousků je dobrý nápad ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mám jich docela hodně a nejen vánoční, možná někdy něco nafotím na blog.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. To jsou krásné ubrousky,Jiřinko.Když jsem byla malá,chodila jsem na základku,také jsem sbírala ubrousky.Měla jsem jich opravdu hodně,dostávala jsem je i od kamarádek.Pak,když jsem odcházela z domů,nechala jsem je tam,ani nevím,kde skončily.Tvoje sbírka je milá,i mně se líbí medvídek na saních.Měj pěkný večer.Pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, máš ve sbírce krásné ubrousky, taky se mi líbí ten s méďou na saních. Představ si, že na základce jsem je také sbírala, měla jsem plnou dortovou krabici. A k tomu ještě obaly od žvýkaček. Pak jsem štafetu předala švagrové a tak ani nevím, kde skončily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi připomíná, milá Růženko, že o některých věcech a knihách z mládí také netuším, kam přišly.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. To ma6s krásnou sbírku. U nás jsem ani tak krásné ubrousky neviděla. Přeji ti krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Horší je, Járo, že už se tím zabývám moc málo, a taky mám několik alb pohlednic, protože třeba ve Švýcarsku jsem jich celkem na třech zájezdech nakoupila 52 ks, protože co nemůžu nafotit, koupím pohled ( např. letecký )- časem se to nastřádalo.
      Jeden šuplík mám jen to.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. To je moc hezká záliba! Dobře si pamatuji, když se po revoluci začaly v obchodech objevovat ubrousky s krásnými motivy - tak radost!
    Jiřinko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, některé jsou docela kýč, ale vnučky byly malé a tak jsem to kupovala s ohledem na ně.Jiřina z N.

      Vymazat
  8. To je hezké. A hlavně, že máš pokračovatelky. Ubrousky nezaberou zas tolik místa a pak může být hezké si je prohlížet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme jich dvě velké krabice, vidíš, mohly bychom po Vánocích zjistit, až tu budou vnučky, co nám přibylo. Jiřina z N.

      Vymazat