úterý 23. února 2021

Zas a znova

Nedávno jsem psala, jak vás,

 milé KOČKY,

 ráda vidím u mne na blogu a jak ráda chodívám na ty vaše...tak, abyste si udělaly představu: takhle nějak si vás představuji: pěkné, s vráskami pouze od smíchu, roztomilost sama, pozorné, hravé, každá jiná a všechny zajímavé -

zůstaňte své!



 zas a znova vás ujišťuji, že blogování má smysl a význam...

24 komentářů:

  1. No jasně, to jsem celá já! :o)
    Jiřinko, přeji ti příjemný a veselý den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mně se líbila ta myš v břiše. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Máš pravdu, jsme různé/í, ale v zapálení pro blogování jako jedno tělo ☺ Taky to tak cítím ♣

    OdpovědětVymazat
  3. Tak, tak !! :-)))
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky bez tebe by blogový svět nebyl úplný. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ta je boží! No je fakt, že díky blogování jsem našla virtuální hromadu spřízněných duší i jednu vrbu - zpovědnici.... a pár lidiček i ve skutečném životě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, dnes kolem 13té hod. jsi musela pořádně škytat, dozvíš se brzy, proč. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Kočko, jsem moc ráda, že jsem díky blogování poznala báječné lidičky, jak spřízněné duše sběratelské, tak zkušené cestovatelky a fotografky. A také virtuální kamarádky, které umí krásně psát a jejich slova hladí duši. Jsem za to rozmanité společenství ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A my ostatní máme zase tebe, ( a panenky ). Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Alenko, svetry, dobrůtky, výlety, je to pestré. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, já díky blogu poznala spoustu báječných lidí.💓 Díky původnímu blogu jsem se spolupodílela na knížce Pohádky pro kulíšky a poznala díky tomu spoustu báječných lidí, které jsem znala jen z blogu. Také mě oslovil člověk z Národního muzea a moje fotky byly pak součástí expozice Archa Noemova. Dušička se mi tehdy vznášela až v oblacích.
    Při blogování se cítím mezi svými, spojuje nás stejný koníček, stejné zapálení pro věc.
    A četba na jiných blozích mně obohacuje a rozšiřuje moje obzory.
    Jsme báječná parta.💓🍀👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc si toho vážím, že mám na stará kolena docela velkou skupinu lidí, s kterými si rozumím. A to k některým chodím už hodně dlouho a někdy ani nekomentuji. Pa a opatruj se Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Tak já svůj blog nemám,to jsem tady už několikrát psala.A taky jsem už psala,že ráda chodím nakukovat,na některé napíšu i komentář,jinde zase mrknu na recepty,inspiruju se.Mám asi dva,tři,kam chodím pravidelně(jako třeba tvúj)kde se cítím dobře.Přeju Ti moc hezké dny,k tomu zdravíčko celé rodince.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, však tě taky pilně vždy vyhlížím! Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásný večer Jiřinko. Já jsem si blog zakládala kdysi dávno,. ještě s doménou "webovastranka.cz", později nový "blog.cz" a díky tomu získala plno přátel, ale stálému stěhování také někteří s blogem skončili. Jen mi je líto, že jsem si smazala blogger se všemi články z výletů a to už jsem se rozhodla, že už nikomu nic rušit nebudu, protože jsem na to doplatila a nejsem schopná všechny články znovu vytvořit a ani tak dlouho u počítače nevydržím sedět. Jak je hezky táhne mě to ven. Ale to už víš. Přeji Ti krásné blogování a příjemné blížící se "jarní" dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, já jsem po vymazání fotek z přestěhovaného blogu byla tak rozhozená, že jsem s tím blogováním chtěla přestat. A nedá se říct, že mi to dodnes nevadí.
      Ale - jsou i horší věci.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Hned jsem se poznala, jako vždy s dobrotou v břiše😉

    OdpovědětVymazat
  11. Jiřinko, ráda k Tobě chodím na návštěvu, počíst a pokoukat. A ta kočka je dost dobrá. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí. Už jen ten nápad, udělat kočku s myší v břiše, rozhodně lepší suvenýr z Prahy, než bábušky, jak z Moskvy. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Našim malým myším by se líbila, moc. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten nápad, udělat kočce průhledné bříško s myší, mi učaroval. Jiřina z N.

      Vymazat