neděle 11. dubna 2021

Když byl svět v pořádku

 Když byl svět ještě v pořádku a já jsem byla mladší, občas jsme s mužem šli nejen v neděli na procházku, nevěříte? - 

milé KOČKY?

tady mám jednu fotku z té doby!!! - hráli jsme šachy, nebo s jeho nedaleko bydlícími rodiči hráli odpoledne karty, pinkali pinčes, dělali výlety, chodili po rozhlednách, jezdili na kolech, občas jsme si někde dali pivo, já 12 nebo černého Kozla, a manžel nealko, jo, to byly časy. 




20 komentářů:

  1. Jo,jo to byly časy :-)))
    Hezkou neděli, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, už by se to mohlo vrátit do starých kolejí. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko také vzpomínáme, stačí tak tři nebo čtyři roky zpátky...Ted jsme odsouzení koronavirem držet se doma. 😔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, máš naprostou pravdu. Snad se dočkáme normálu. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, je to divná doba, jeden už neví, čemu má věřit. Pozitivní je, že je tu jaro a blíží se léto. :o)
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, přeji tobě i Mírovi i nám všem, aby už bylo líp. Zítra jdu odpoledne na druhé očkování proti covidu, tak snad...Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, loni touhle dobou jsem věřila, že se svět dá znovu do pořádku, ale teď se mi to pomyslné světýlko na konci tunelu nějak vzdaluje. Ztrácím víru v to, že svět bude znovu takový, jaký byl. Změnili jsme všichni své chování, omezili kontakty s blízkými a stále čekáme na zázrak. Až nastane, už budeme jiní.
    Měj hezký den a opatruj se 💓🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, dnes jsem měla divné myšlenky, ale nepramení to přímo z covidu, ale tak nějak všeobecně, třeba to je počasím, kdo ví. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, také vzpomínám. Věřím, že zase bude lépe, ale kdy.....?

    OdpovědětVymazat
  6. Co na to říct - byly, no! A snad brzo zase budou!
    Moc ti to na fotkách sluší, Jiřinko!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky, ale je to starší foto, i když, já si na to nehraju, žádné operace, jen masáže humorem. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko jak já už si přeju, aby se to změnilo...ani nevíš! Dnes jsme šli přes Skřivánčí Pole do Krásné Lípy a z Krásné Lípy zpět do RBK jsme už jeli vlakem. Ale o tom Ti napíšu až v emailu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, dnes jsem ani nevytáhla paty, i když ani doma mi to nesedlo, pouze Toulavka a Objektiv a později odpoledne asi na Dvojce pořad o vysokých horách, ty mi udělaly radost. Musím zítra nabrat novou energii. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Snad už na léto bude lépe.Budeme někteří naočkovaní,ale jinak si myslím,že vir tu s námi už bude a třeba se ho už nebudeme tolik bát.Jako důchodce si nemohu tolik ztěžovat,horší to mají mladší.Kam chci mě občas manžel doveze,ale hodně mi vadí,že se nemohu pomuchlovat s vnoučaty.Rodina mi chybí hodně i když se sem tam vídáváme,ale není to,jak to bývalo.
    Jiřinko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to je taky jeden z důvodů, že nevídím ty vnučky, jsme hodně doma.Nic mě dnes nebaví. Hezký příští týden. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, doufám, že se ty časy vrátí, moc nám to všem přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude to prima, až se věci vrátí do normálu. Ale ještě musíme být chvíli opatrní.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Ano,to byly časy,kdoví jestli se ještě někdy vrátí.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musí, Marťo, počítám, že letos se v tom budeme ještě plácat a příští rok to bude lepší, jsem optimistka. Jiřina z N.

      Vymazat