sobota 3. dubna 2021

Už se klube

 Kdo? jaro přece. Stačí si vyjet kousek za Litoměřice, pod Kalich a nebo k Zubrnicům a hned máme veselou, jarní náladu, zapomeneme na běžné problémy, ale, co bych vám,

milé KOČKY,

povídala? Stačí několik fotek z mého aparátu a bude vám to jasné, jako občas dubnová obloha.Mohu li vám trochu toho jarního povětří a nevtíravé krásy přinést tímto způsobem, udělám to ráda:

















Zdravé a poklidné Velikonoce vám všem.

23 komentářů:

  1. Jiřinko, moc krásné fotky se ti povedly. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, snad se KOČKY potěší, já zas u nich. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Moc krásné klubání, Jiřinko!
    Měj hezké sváteční dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tyhle kytky nikdy neomrzí, viď? Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásné jarní fotografie.Já jsem ještě včera objevila tolik sněženek,sice už odkvétaly,ale snad si to budu pamatovat do příštího jara.
    Jiřinko,měj hezké svátky jara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,převážnou většinu těchto obrázků jsem nafotila v bývalé zahradě v Třebušíně pod Kalichem.Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, to jsou nádherné bledulové koberce. Také jsem letos byla v bledulovém ráji a bylo tam nádherně. Jaro je tu, i když dnes u nás prší, chvílemi se sněhem. :o)
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, to asi k dubnu patří, u nás to není tak dramatické. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,krásné jarní fotečky.No u nás to moc na jaro nevypadá.Prší se sněhem,je celkem chladno.Ale co,je teprve začátek Dubna,takže aprílové počasí.Tepla a sluníčka si ještě užijeme dost.Měj krásný víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  6. Marťo, u nás dnes svítí sluníčko a chvílemi se schová za mrak.Ale o sněhu nelze mluvit, ten tu nebývá ani v zimě. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Jarní krása, parádní lék na duši, obzvláště, když tu máme dnes celý den chumelenici :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, to u nás chvíli zamračeno a chvíli sluníčko, o chumelení nebylo vidu ani slechu ani v lednu. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko moc se omlouvám za smazání komentáře a tak to napravuji. Moc krásné fotografie jarních květů jsi pořídila. Také mám pár nafoceno, ale nějak mě nebaví zapínat počítač a komentáře z mobilu někdy vyjdou děsně, jak to přepisuje slova. Přeji Ti krásnou Bílou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to je v pořádku, dnes se tu honily mračouny, ale sníh padal asi jinde.Opatruj se. Jiřina z N.-

      Vymazat
  10. Úplná pastva pro oko i pro duši. Parádní fotky, takové množství bledulek jsem ještě neviděla, je to nádhera ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, má být pár dní chladno a pak to bude nabírat rychlý průběh, asi.Keře zlatého deště už v N. kvetou. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. U nás panuje již druhý den pravé aprílové počasí a teplota klesá skoro k nule!! Dnes padaly i ohromné sněhové vločky, ale po dopadu na zem se naštěstí rychle rozpustily.
    Krásné fotky Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jo, Alenko, tam pod kopci to není jako u Mikulova, ještě se pár týdnů bude zima bránit. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, já mám ty jarní kytičky tak ráda. My jsme dnes byli v lese u rybníka, nasbírala jsem trochu kopřiv na ranní čaj. Začínají tam petrklíče a podběl. Zítra se chci vydat na kopec na fialky. Jestli tedy nebudou zachumelené. Hezké Velikonoce přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já mám ráda čerstvé kopřivy na čaj, podběl jsme sbíraly s babičkou za mého mládí a jak byl dobrý pak při kašli.Babička mě naučila spoustu bylinek. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, krásné fotečky. Kytičky vždycky potěší oko a pohladí duši. Jaro je tu i když panuje pravé aprílové počasí. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, dnes bylo velmi chladno, vítr studený, ale jinak slunečno a vypadalo to jarně. Jiřina z N.

      Vymazat