pondělí 17. května 2021

Košťálov

 Co můžeme, milé KOČKY, vidět, když se vyškrábeme na zříceninu hradu Košťálov? Smím vám to prozradit? a nebudete se pak zlobit, když si nahoru vyjdete a nebude právě takhle krásně a takový výhled?

Já to risknu a stejně vám to prozradím a také, a to si neodpustím, vám pošpitám jedno tajemství: buď tam jděte v květnu nebo  koncem září. To si nejvíc užijete barev, nevěříte? Dejte na mne, mám to vychytané:


výhledy na : Házmburk












na Milešovku:



Středohoří, to se jeden zaláskuje hned!

20 komentářů:

  1. Jiřinko, díky za další krásnou reportáž. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, dnes máme pracovní pondělí a už musíme odpočívat, manžela vzala záda a mě bolí nohy. My jsme dvojka! Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, na Házmburku jsem byla. Byl tam krásný výhled. A moc bych chtěla na Milešovku, ale je trošku z ruky od nás. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, já jsem byla na Milešovce jak od severu, tak od jihu a ta druhá cesta je delší a namáhavější.I Lovoš stojí za to ( byla jsem tam 11x ) a zaručuji také pěkné výhledy.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, zaujal mě i název hradu, ale o jeho původu(myslím název) chytrá Wikipedie nic neříká. Ale dočetla jsem se o historii hradu a jsem zase o něco chytřejší.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, tady bylo hradů, to by mohl člověk chodit po nich pořád, viď?
      Hezký den Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Tak zase jsem byla na výletě. :-) I když jen prostřednictvím fotek, ale i tak to bylo fajn.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné místo, děkuji za tip na výlet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám tě, milá Janinko, vaši kluci by to vyběhli jak nic. A dole je muzeum českých granátů a šperky Ulriky Lewetzow.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, moc děkuji za další výlet za poznáním.👍 Pro mně tentokrát za poznáním neznámého, neboť Kosťálov neznám. Měla bych to někdy napravit.
    Měj hezký den 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tam v tom koutě je toho více a bude se ti tam líbit. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,děkuji,že jsi mně vzala na výlet,na místa,která neznám.Tedy znám jen podle názvu,ale osobně jsem je nenavštívila.Proto jsem se ráda podívala.Měj pěkný zbytek dne.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, sousedi se jmenovali Košťálovi a máme stejného jména známé, tak si tento hrad pamatuji dobře, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Na tvou radu by nedal jen hlupák, Jiřinko 😀! Nádhera!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, upřesním radu - za bouřky tam nechodit.Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, tam musel být krásný výhled. Máš prima, že to manžel s Tebou absolvuje. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ale už často stávkuje a vršky už ho nebaví.On by tam rád šel, ale přibývající roky a bolavé nohy mu to kazí. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Košťálov jsme měli v plánu předloni, ale myslím, že teď už se tam s manželem nedostanu. Už mi ty kopce odmítá chodit. Co nadělám. Moc hezké fotografie Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to je škoda, tobě by se tam líbilo, tak naočkuj syna. Jiřina z N.

      Vymazat