pátek 3. září 2021

Zájezdový den třetí:

 Ulm, s nejvyšší kostelní věží na světěklášter Wiblingen s jeho neuvěřitelnou knihovnou, městečko Ottobeuren, Memmingen, městečko Biberach an der Riss, 

zde by si, milé KOČKY, i zapřísáhlý odpůrce hrázděných domů našel to svoje.





toto není mnich, ale spolucestující Marcela...









a jedeme dále, prší, prší, jen se leje:

někteří účastníci zájezdu opakovali slova p.Kemra z jednoho známého filmu...







nezastavujeme, máme toho hodně:














Je nutné si uvědomit, že na takovém zájezdu musíte současně sledovat, kam jde dav s průvodcem, co je hodno vyfocení, kde je cukrárna, kavárna nebo prodejna pekařství, pokud potřebujete nakoupit něco k jídlu a případně si schovávat fotoaparát do sucha, pokud prší....takže na nějaké to štelováníčko moc času nemáte a ještě se také musíte bezpečně dopravit zpátky k busu ve stanovený čas!Takže, nebloudit, milé KOČKY.
Rovněž tak nemám ráda mít na každém snímku všechny lidi z autobusu a tudíž musím jít buď jako první nebo jako poslední ( pak zas neslyším, co se má dělat za chvíli ) a nebo fotit domy až od 1.patra, hihi )




za pár hodin se zase uvidíme tady a seznámím vás s dalším dnem zájezdu:

17 komentářů:

  1. Jiřinko, navzdory fofru - parádní fotky!
    Pan Kemr by si s vámi užil 😀
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, to určitě ano.Prvně jsem tam byla na 3 denním adventu a to také nemělo chybu. Tentokrát místo sněhu déšť, ale nejsme z cukru.Jen to lešení na věži katedrály!
      Helenko, užívej si sluníčka i za nás.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, Ulm je krásné město a mně se naopak hrázděné domy líbí. Měla jsem tam tetu Rézi (Terezu, sestru mamky)a strejdu Josefa, ale neměli děti. Celé roky, co od nich chodily dopisy,(ještě před revolucí),tak bylo vidět, že už je někdo četl. Pak se odmlčeli a víc jsme o nich nevěděli. Moc hezké je to město a já děkuji za úžasnou podívanou. Krásný den.
    o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, kolem nádraží to bylo celé jedno velké staveniště, ale jinak ve starém městě moc pěkné pokoukání.Musela jsme se sama sobě smát, koukala jsme po lidech, jestli nepotkám spolužáka z gymplu z Dc, který tam s manželkou bydlí.Na posledním setkání 50 let po maturitě jsme si nejen o tom povídali.
      Jenže, Ulm je velké město a Ríša je jen jeden.Ale byla by to pecka, potkat ho tam.Odešli tam ještě za totáče.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,to je nádhera a ani tomu déšť nevadí.Hrázděné domky se mi moc líbí.Je to opravdu pokoukáničko.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vidím, že fotky, které jsem pro tento článek vybrala, nebyly marné.
      JHiřina z N.

      Vymazat
  4. Další krásná místa a krásné fotografie. Mně se hrázděné domy líbí moc.
    Měj pěkný den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, dost by mne zajímalo, zda to uvnitř mají zmodernizované nebo ne, ale nikdo si mne domů nepozval, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Fotky máš krásné a i přes ten déšť muselo být bezva procházet se těmi místy.
    Je to prostě, jak píše výše Jitka, pokoukáníčko.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, snažila jsem se zachytit co nejvíc.
      Přeji ti krásný, slunečný víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Milé KOČKY, okolo 12.9. tu budu mít pro vás prémii za to, že jste věrné návštěvnice blogu. Už se to chystá.
    Do té doby vás snad nebudou nudit další příspěvky na téma Švábsko. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko,jak už jsem Ti jednou psala,moc se mi líbí ty hrázděné domy.A tady jich je,a ty květiny v oknech!Nádhera.To je pokoukáníčko!Moc krásně jsi vše zdokumentovala,krásně nafotila.Musela to být nádhera,procházet se tak hezkými místy,ulicemi.Děkuju,že jsem se mohla podívat,pokochat se.Měj moc hezké dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ráda se rozdělím a také já zas k jiným blogerkám chodím. A bude tu i něco dalšího zajímavého za pár dní.Hezké dny ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, ty domy jsou úžasné a ta okna jak jsou rozkvetlá, nádhera. Kochám se. Moc se mi líbí i fotka s lodičkami.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, cestovala jsem v so+ne a za pár dní dám na blog. Moc tebe i Míru zdravím. I hafušu. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, hrázděné domy se mi moc líbí, a květinová výzdoba taky. Ráda jsem k Tobě nakoukla. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, to mě těší. Měj se krásně. Zdraví tě Jiřina z N.

      Vymazat