pátek 3. prosince 2021

Kousek od hranic

 Tento adventní zájezd proběhl v prosinci r. 2019 a jely jsme s Janou do Wroclavi a Zhořelce a Budyšína a na blog jsem ho dávala, když to bylo aktuální, ale jak známo, milé KOČKY, ne vždy se tam vejde dost fotek, i napadlo mě, nějaké tehdy nepoužité nyní zveřejnit, mně to nic neudělá a vás by to mohlo potěšit?

Spaly jsme na okraji Wroclavi, město jsme si poběhaly dostatečně a i spoustu trpaslíků jsme našly, je jich tam k vidění už asi 360!

Dnes přidám pár zajímavostí ( podle mého soudu ) z Budyšína, považuji ho za pěkný cíl hlavně v létě, má hradby a spoustu památek. Pokud se může cestovat, a snad to zase jednou půjde, je to skvělé místo na výlet kousek od našich hranic:























V době Adventu jsem tam byla prvně, ale jinak město stojí za návštěvu kdykoli.

12 komentářů:

  1. Jiřinko, my byli v Budyšíně na Velikonoce. Nazdobený byl moc krásně, ale advent je prostě advent...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, pár velikonočních zájezdů jsem do Německa taky podnikla a bylo to opravdu moc příjemné.Ty jejich velikonoční kašny mají něco do sebe.
      Klidné a voňavé adventní dny přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Musela tam být opravdu krásná adventní atmosféra.
    Díky za fotky, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ve všech třech městech to bylo inspirativní a Zhořelec jednou navštívím také v létě, těším se na to.Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, krásné město, adventní atmosféra musela být úžasná.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, tam jsme si koupily s Janou čokoládu, ve které nám stála lžíce!
      Oni to nešiděj.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ách to mi chybí, vánoční atmosféra. Letos jsem si ji musela hodně vsugerovat, aby přišla inspirace😅
    Taky jsem snad stihla Tvojí první výzvu?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi, Renátko, šikulka. Tak jsem na to zvědavá. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, Budyšín je krásné město. Jezdily jsme tam s manželovou maminkou na nákupy. V té době jsem ještě nefotila. Docela ráda bych se tam zase podívala. Moc krásné fotografie i článek. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já jsem tam byla prvně asi v r.1976, ale to znáš, jezdilo se i do Drážďan, do Löbau a pod., kupovaly se boty a kde co. Naši chlapi si tam dávali hranolky a buď hovězí přes celý talíř nebo půl grilovaného kuřete.Za legrační 3-4 marky.
      Taky mám z NDR ještě první foťák EXU 1a.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,ty adventní trhy musely být nádherné.A ano,dobře jsi to napsala s tím cestováním,snad to zase jednou půjde.Měli jsme letos naplánovné nějaké trhy,ale nejedem nikam.Krásnou adventní sobotu Ti přeju.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, já mám obavy, aby víc škody s těmi svátky místo covidu nenadělali ti z EU, protože, co to zase vymýšlejí se zákazy Vánoc a podobně, nechápu.
      Měj se moc hezky, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat