čtvrtek 2. prosince 2021

Střípky

 Vážení a milí, vítám vás opět na mém blogu, milé KOČKY,

napadlo mě, že k tomuto datu se vážou vzpomínky na naše spanilé jízdy s Janou na adventní zájezdy, střídavě do Německa a do Rakouska, případně jinam.

Z jednoho takového, jak jinak, než zdařilého zájezdu sem nyní dám pár střípků, já jsem totiž nadšenec a foťák obvykle přivezu plný - protože fotím úplně všechno. A to je za dva až tři dny hodně věcí k vidění:

nu, posuďte samy...

u pekaře:


Schwäbisch Hall:





Rothenburg o.d.T.:























Kdyby byl někdo zvědavý, co si tam tak kupuji nebo odtud přivezu, klidně to zveřejním: 

dojmy, fotky, vánoční ozdoby, pražené mandle pro své blízké, dříve, když byly vnučky malé, jsem neodolala a koupila i nějaké ty dárečky jako medvídka, a já sama se tam musím ubránit pocitu, že si musím koupit kdejakou plechovou krabici, kterých tam mají spousty a jednu hezčí, než druhou. Krásné ubrousky, nějaké to sladké pokušení...a dříve? i svařáky byly. Jednou jsem vezla embosovaný váleček, zkrátka takové ty věci pro radost. A také poznání sousední země, jejích zvyků a s radostí se vrátím domů.


18 komentářů:

  1. Jiřinko, ty tedy umíš dodat tu pravou adventní náladu. Kochám se a přeji ti příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, Helenko, to mám radost, že se mi to podařilo. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, hezké fotky s předvánoční atmosférou. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, rádo se stalo. Užívejte si každý den. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, zdravím. Krása střidà nádheru. Achichám tady u Tvých fotek... Líbí se mě absolutně všechno, opravdu kouzelné. Moc jsi mě potěšila. Já jsem včera oblékla své staré medvědy taky do vánočních oblečků, aby byli připraveni... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já doufám, že jednou k nám vnučky odstěhují své dva kočárky a já do nich napchám medvídky, které jim přebývají. Mají jich víc, než nějaký obchod. Pod oknem v ložnici by jim to slušelo. Jiřina z N.
      Tvůj nápad s oblečky mě nadchl.

      Vymazat
  4. Jiřinko, moc hezké střípky z cest. Kochám se krásnými fotkami a nasávám atmosféru adventu.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, jak jinak si navzájem udělat radost?, že jsem dnes vyprala záclony a udělala dvě těsta do lednice, to nikoho neohromí.
      Posílám hezký pozdrav do J.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Toto jsou takové správné fotky do času adventního.
    Krásné jsou !
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc mě těší, že se líbí. Mám takových adventních zájezdů za sebou hodně, tak se můžu rozdělit a navodit náladu. Vůni jehličí si dodejte sami.
      Zdravím do daleka Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jedná fotografie hezčí než druhá,jo kde ty časy jsou, když bylo možnost výletů.❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je od tebe milé! pravda, je to nyní smutné, že se téměř nikam nemůže.
      Zatracený covid.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko to jsou moc krásné fotografie. Ty hrázděné domy nemají chybu a sladkosti i hračky vždy potěší. Moc hezké fotografie jsi zase přidala . Měj příjemný večer a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, hezký večer přeji. Dnes jsem vyběhla jen do lékárny a pak jsem se snažila něco doma taky udělat, ale moc to nepřeháním.
      Mám na to tři neděle, tak uvidíme, kdo zvítězí, zda já nebo chaos v našem bytě.
      Už jsem šilhala po stromku, ale mít ho nastrojený od začátku prosince je bláznovství.
      Posílám vanilkový pozdrav. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,krásné fotky navozující vánoční atmosféru.Já jsem byla jednou na vánočních trzích s dcerou a vnoučatama v Drážďanech,ale bylo tam tolik lidí i plný vlak,že jsem už podruhé odmítla.Na fotkách je to pohoda.
    Jiřinko,měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, Drážďany bývaly nejvíc obsazené a byla jsem tam několikrát i o Adventech, ale jindy je to lepší.Taky u toho byla prohlídka zámku Moritzburku - Popelky! Ale potřetí už mě to nudilo.
      Já raději pokaždé jinam. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásně se kouká na tvé adventní střípky, vzpomínám na naše výlety a doufám, že někdy zase ano. Ráda tam mlsám a ochutnávám. A za plechovky říkám ano.
    Přeji klidné dny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vijo, já mám docela hodně plechovek a taky ubrousků, někdy něco nafotím a dám na blog.
      Máslové sušenky jsem dříve občas koupila právě kvůli plechovce.
      A ty jejich pražené mandle - to bylo největší lákadlo.
      Jiřina z N.

      Vymazat