pondělí 17. ledna 2022

Hádanka 6

 Pokud někdo neuhodl nic z toho, pak mám pro něho cenu útěchy: tyto fotky a odkud je to focené, musí poznat každý:

mám ještě další foto z několika věží v Praze, ale to bychom tu hádali do jara, že - milé KOČKY?

Třeba, až nebude co dát na blog přijdou ke slovu fotky z Jindřišské věže nebo z věže od sv.Mikuláše na Malé Straně? Vím já, co mě napadne? Jo, kdybych tak ještě našla foto z Petřínské věže, ale tam jsme byli dávno a pomalu by to chtělo nové...










Tyto fotky mám tak ráda, že je bez uzardění použiji nyní znova, přestože mám dojem, že jsem některé z nich kdysi už na blog dávala. Snad se vám pocukrovaná Praha bude líbit, není to tak často vidět.

16 komentářů:

  1. Jiřinko, asi není moc váží v Praze, které si nezdolala! Musím říct, že ve věži Katedrály sv. Víta jsem asi nebyla. Děkuji za fotky a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ono to mělo takové zajímavé ,,pozadí,,. Vzal nás tam člověk, který má na starosti cosi na hradě.Ani nevím, zda se tam dá dostat běžně.Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,jsou to nádherné výhledy.Prahu moc neznám a nechci ze sebe dělat chytrou a najít si podle mapy.Odkud je to focené.Počkám si na někoho znalejšího.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, Hela to věděla přesně. Ale já mám ráda tyto snímky kvůli tomu poprašku sněhu. Vypadá to jako chaloupky z perníku. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, tipuji, že ty krásné pohledy na Prahu jsou z chrámu sv.Víta. Praze sněhový poprašek sluší.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, tak to je přesné, s hádankami na chvíli končím a vymyslím zas něco jiného, časem. Pa a opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Výhled to je krásný, ale já nejsem velký znalec Prahy, takže se připojuji k větičkám Jitky :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to nehraje roli, ale pohled je to zajímavý, to jistě uznáš. Praha jako pocukrovaná bábovka. Přeji ti moc hezké dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko to jsou krásné fotografie a tipuji, že je to odněkud z Hradu, ale netroufám si říci odkud. Já jsem v Praze hodně dlouho nebyla a tak ji nemám tak prochozenou jako Ty a na věži nahoře jsem tam nebyla ani na jedné, protože když jsme tam jezdili, tak byli kluci ještě malí. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, z té nejvyšší, ze sv. Víta. Kdybych nebyla líná a našla další fotky, mohla bych s hádankami ještě pár dní vystačit.Ale je čas na jiné aktuality. Moc tě zdravím a dnes jsme na tebe mysleli, neb na sever od nás byla černota, že se u vás asi čerti ženili!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,v Praze jsem párkrát byla a moc se mi líbí.Také já si netroufám říct,odkud jsou tyto fotky foceny.Řekla bych,že odněkud od Hradu.Nicméně Prahu fakt miluju a snad bude víc příležitostí ji víc poznat a pořádně prochodit.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, moc ti to přeji, aby se ti plnily sny. Snad bude s covidem brzy konec a vše se vrátí do normálu?
      Měj se moc pěkně a přeji ti hlavně zdraví a hodně pěkných zážitků. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Na sv. Vítu jsem tedy ještě nahoře nebyla, ale na hlásce sv. Mikuláše ano.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, na zvonici u sv.Miluláše jsem málem znova vylezla právě 12.1., ale pak jsem si to odpustila a půjdu tam asi s vnučkou, přeci jen jsem stará a nepoužitelná osoba, neradno lézt na vejšky sama.Jiřina z N.

      Vymazat
    2. No já měla dost když jsem tam vyfuněla, ty schody jsou takový extra točitý, v dost malým poloměru, takže se mi pěkně motala palice. Ale vylezla jsem až nahoru do té estébácké kukaně....to jsou ta malá kulatá okýnka na věži úplně nahoře.

      Vymazat
  8. Jo, jo, o té jejich pozorovatelně jsem kdysi něco viděla v telce. Ráda bych věděla, kde přesně filmovali Kolju, ten byt pana Svěráka, ten se mi moc líbil, kdoví, jestli to nebylo tam někde, a pamatuješ na byt p.Podskalského, ten taky bydlel někde ve věži? Už se mi to plete.
    Tak uvidíme, zda se tam zas vyškrábu.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat