středa 26. ledna 2022

Dostatek sněhu

 Jezdívali jsme rádi na Šumavu, v létě, na podzim, v zimě, a mám díky tomu spoustu fotek z různých pobytů a výletů.

Milé KOČKY, třeba tohle: ubytování na Elsyně Dvoře a výšlapy do okolí...


















Ó, jak ráda bych vám, milé KOČKY, napsala, že jsou to nové, čerstvé snímky a dojmy, ale ne, je to už několik let, co jsem na Elsyně Dvoře naposledy byla s rodinou - a teď mi návštěva tam rozhodně nehrozí. I když,  ráda bych se tam vrátila.

Burian by k tomu řekl: to byl takový krůt, že když jste řekli voda, zamrznul vám rampouch v hubě

18 komentářů:

  1. :o) Já bych se hned vrátila, Jiřinko! A na ten Elsyn dvůr se musím podívat, nejsi sama, kdo tam byl spokojený...
    Posílám přání hezkého dne. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, nám se tam líbilo, že když bylo škaredě, chodili jsme s vnučkami do bazénu v přístavbě. Ten je v ceně. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, zimní pohádka. Krása ! Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tam se nám líbilo a vnučka vždy klečela na židli v jídelně a koukala ven na koně.Taky tam mají koutek pro malé děti, samostatnou místnost.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to je nádhera. Fotky s ptáčky jsou úžasné, jednu kradu.;-)
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. To je ta správná zima. Představ si, že já jsem nikdy na Šumavě nebyla a že už nějaký ten rok po této zemi šlapu :-).
    Měj hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Hani, to musíš někdy napravit, já ji měla štestí, dokud mi to chodilo, poběhat a pojezdit na kole, kdežto na běžkách jse spíš drhla pozadím o zem. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Myslím, že na Mládí, bych si měla udělat několikrát výšlap😂. Zasněžená krajina z domova potěší😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se k těm zasněženým fotkám, Renátko, ráda vracím.Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko to jsou nádherné zimní fotografie. U nás už je zase po sněhu a zase jen prší. Čtvrtý den zavřená doma, to je pro mně jako za trest. Dojít s košem a na nákup do krámku, to je jediný pobyt venku a to je málo...Třetinu zimy budeme mít za sebou a myslím, že nám ještě ukáže....Měj se pěkně a doufám, že to s prací doma nepřeháníš a dostatečně odpočíváš. Jára.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, včera to bylo spací a dnes trochu pracovní, ale už se to lepší.Ale nechci to uspěchat.
      Raději bych šla podél Vydry na Antýgl a fotila, než seděla doma, hihi.
      Občas jsme na pár dní zajeli na Modravu. Jiřina z N.
      To počasí je u nás škaredé, ale neprší, to ti nezávidím.

      Vymazat
  7. Jiřinko,krásné fotky.U nás se ze sněhu stala hnusná,mokrá břečka.Hned bych se sebrala a jela třeba na Kvildu,kde se mi moc líbilo.Měj se krásně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam mám, Marťo, nejraději koláče s borůvkami ještě teplé, ach, mňam.
      U nás je vlhko a nevlídno, po sněhu ani památky. Tedy, venku, doma je teplo a sucho. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, krásná zima a krásné fotky. Takovou dovolenou bych si určitě užívala. Zdravím 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, naše vnučky se tam učily lyžovat, mladší ve třech letech a ta starší před pátým rokem. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,krásná zima.Nejvíce se mi líbí smrky obalené sněhem.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, když se mraky rozešly a udělalo se modré nebe a slunečno, tak jsme s mužem cvakali jednu fotku za druhou.Hned bych tam jela na týden. Jiřina z N.

      Vymazat