středa 19. ledna 2022

Na tom pražským mostě

 Tedy, mezi námi, milé KOČKY, žádná rozmarýna tam nerostla!  A že jsem koukala do každého koutku, nicméně na každé soše nebo sousoší vysedávali rackové a dost nehezky se zachovali i k Brunvíkovi.

Co bych vám povídala, tady jsou důkazy:

nafoceno 12.1.2022 odpoledne















Lidiček tu bylo oproti minule pomálu.

16 komentářů:

  1. Bruncvík i racek jsou na své místě - zdá se být vše OK :o)
    Jiřinko, měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, určitě si Bruncvík toužebně přeje, aby lilo. Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jen aby to Bruncvík jednou rackovi neoplatil...

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky. Divím se, že se Bruncvík po rackovi neožene.;-)
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím mečem, Růženko, by mu hlavu setnul raz dva. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Na tom pražským mostě tancovalo koště. Mělo boty a kalhoty tancuje tam ještě :-) Kam jsem si položila brýle si nepamatuji,ale takovou blbost ano :-).
    Fotky z Karlova mostu nikdy nezklamou.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, to se mi líbí, že jsi to napsala, první, co tě napadlo a to je ono. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. A pak, že znečišťují jenom lidi😁. V takovém počtu lidí, mám starou Prahu nejraději!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, povedlo se a vypadalo to nezvykle.
      Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,fotky z Karlova mostu fakt nezklamou a koukám,že tam není ani moc lidí.Tak to bych si ty sochy prohlédla konečně pozorně a ne jen"letecky",aby mně tam někdo nezašlápl.Děkuji za krásný příspěvek,opět moc potěšil.Však ty víš! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se, KOČKO, stalo. Je to tu pro tebe. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko to jsou moc hezké fotografie a pak že na všechno kálejí jen holubi....Moc hezké záběry jsi tam nafotila. Přeji Ti krásný večer a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, někdy si tam říkám, nebudu fotit, už jsem to fotila tolikrát a každý, kdo jde po mostě taky a nakonec mi to stejně nedá. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, zdravím. Chudák Bruncvík. Teď jsem si vzpomněla, jak jsem kdysi šla vyšňořená na rande a hlavu a záda mě po...la veverka :o). Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, pokud se to hned nevypere, tak to obvykle látku pěkně poškodí, a jak dopadlo rande? Jiřina z N.

      Vymazat