sobota 16. dubna 2022

Na nákup

My blogerky jsme občas potrefené - i na nákup si bereme fotoaparát, co kdyby něco cestou stálo za fotku? a tak se mi ve čtvrtek 14.4. povedlo nafotit v Nerátkách několik zahrádek:

milé KOČKY,

pro ty z vás, kde se jaro opozdilo a ještě u vás nedává o sobě moc vědět, připnu pár čerstvých snímků, snad potěší několik nakouknutí přes plot: 




























a dokonce na mne jukla i pivoňka!




10 komentářů:

  1. Jiřinko, krásné fotky. Překvapila mě ta pivoňka, u nás teprve začínají vylézat. S tím foťákem jsme na tom stejně. Můj muž už se přestal ptát, proč ho furt tahám, když ho někdy ani nevytáhnu. Ale co kdyby... Měj pohodové velikonoční svátky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko je to teda krása. U nás jsou vidět občas narcisky, ale jinak nic. Jo a včera jsem viděla u silnice na okraji lesa kvetoucí, velkou divokou třešeň. Pěkné Velikonoce přeje Iwka.

    OdpovědětVymazat
  3. Potěšení ve fotografii. Kochám se, kochám☀️☀️☀️👍

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, raší to všechno o překot...

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko,tak to je opravdu nádhera a pastva pro oči. Přeji pohodové dny všední i sváteční.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko,u nás zatím na náměstí narcisky,tulipány.Přeju krásné velikonoce a příjemnou jarní pohodu celé rodince.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, přišla jsem Ti popřát hezké velikonoční svátky, pohodu a zdraví. Krásně to u vás kvete... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, taky se moc ráda kochám pohledem do cizích zahrádek. Je to mnohdy inspirativní.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko i váš už je vše v plném květu. Je to nádhera. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  10. Milí návštěvníci a návštěvnice na mém blogu, děkuji vám všem za nakouknutí a též za milá slova. Prosím o strpení, než se dám do pořádku, momentálně se snažím o uzdravení. ( zavalena kapesníky a sirupy - mám v hlavě průvan).
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat