pátek 6. května 2022

Jak zaplašit

 Za pár dní mě čekají velmi nepříjemné zákroky u doktorů a tak se myšlenky na ně pokouším zaplašit -  třeba vzpomínkami na jeden z mnoha vydařených výletů do Kutné Hory? To by u mne mohlo fungovat?...

co říkáte, milé KOČKY?

na tomto konkrétním výletu jsme byli se švagrem a jeho ženou - a tak ti, Marcelko, zároveň poděkuji za tehdejší příjemnou společnost. Podnikli jsme tento výlet v dubnu a ještě nebyla nikde vidět zeleň.Bylo to, podobně jako letos, a nástupem jara opožděné:


















ruina na Vysoké:



na rozhledně Kaňk:








14 komentářů:

  1. Jiřinko, Kutná Hora nikdy nezklame. Hezky si užívej výlet, na nepříjemnosti nemysli.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, díky, v Kutné Hoře jsem už dlouho nebyla. A myslím na tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, to jsi hodná, já sice vypadám, že je mi všechno jedno, ale občas se taky strachuji. Pozdravuj doma. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Lezarts
    Místo, kam ráda vyjíždím, vždy najdu něco k obdivování☀️

    OdpovědětVymazat
  4. Připomněla jsi mi moc pěkný zájezd do K.Hory.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, to je dobrá zpráva, že jsem tě nezarmoutila. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko v Kutné Hoře se mi moc líbilo. Manžel tam rukoval na vojnu a tak mě městem provedl.mnoho se tam zmanilo k lepšímu. Je tam krásně. Jen na Kaňk jsme už nešli, schylovalo se bouřce. Krásné vzpomínky i fotografie. Užívej si zájezdu...krásné dny ti přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to máte s mužem pěkné vzpomínky.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Kutná Hora je krásná.Jedeme tam koncem května,ale na vnučky soutěž a asi nebude čas se podívat po městě.Uvidím.
    Držím palce ať Ti všechno vyjde dobře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Jitko a přeji, aby se vám výlet do K.H. povedl a vnučka měla úspěch. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. V Kutné Hoře jsem nebyla.Jiřinko,přeju Ti,ať všechno dobře dopadne.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, až pojedete do Čech, třeba se tam stavíš. Jiřina z N.

      Vymazat