neděle 17. července 2022

Neděle a zahrada

 Po včerejší zahradě by byla chyba sem dát lecjakou zahradu, tak se musím pochlapit a najít nějakou náhradu, už to mám, zkusím tentokrát náhodné záběry na ulici, abyste moji vášeň pro Francii pochopily,

milé KOČKY.

Francie je vlastně taková jedna velká zahrada.














Jak vám to tu beze mne uteklo? milé KOČKY? už se těším na setkání s vámi.

12 komentářů:

  1. Jiřinko, obdivuji tvou píli - tolik příspěvků před odjezdem. Těším se moc na tvé aktuální reportáže!
    Měj krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, trochu počechrám byt ( za mé nepřítomnosti doznal úhony ) a pak se pustím do blogování. Jiřřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko opět jsi ukázala krásy Francie, kterou máš tak ráda. Zavedla jsi nás do nádherných zahrad, k zámkům a teď i k dalším krásným místům. Doufám, že se dnes v pořádku vracíš ze zájezdu a já už se těším na Tvé příspěvky a fotografie. Krásnou, pohodovou neděli Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, jsem ráda na zájezdu, ale po návratu jsem ráda i doma. Tak až se dám dohromady, budou i fotky ze Slovinska. Krásný den. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,krásné fotky Francie,překrásná místa.Těším se na další.Pěknou neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, bude na co koukat i nadále. Moc tě zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Nádherné.To by bylo pokoukání pro moji sestru,která Francii miluje.
    Doufám,že neskončím zase ve spamu.
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, tak se podívá u tebe na počítači. Spamy po instruktáži od Járy Rbk pravidelně prohlížím a zařazuji zpět do komentářů, pokud jsem tedy doma. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Jířo prosím, už se vrať, nebo mě ty fotky francouzských zahrad zničí😁
    Abych docílila takové krásy, musela bych vyhlásit konkurz na zahradníka. V dnešní době je zázrak, nějakého profesionála v oboru sehnat! 😁😁😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, už jsem doma a pilně pracuji na dalším seriálu a to o naší spanilé jízdě po Slovinsku. Ale fotek a dojmů hodně a já jsem nějaká slabá, jako čaj.
      Zítra a v út mám hrátky s doktory, snad to bude lepší později. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Nádherné záběry. Francie je úžasná. :) Mějte se krásně. :) Sabina z https://www.blaznivamama.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi,. nabízím tykání a určitě se podívám k tobě na blog - asi zítra kvečeru. Jiřina z N.

      Vymazat