středa 10. srpna 2022

Černá Hora

 Když jsem zvolila na tento čas moře jako téma, zůstanu mu na blogu pár dní věrná, co mi taky zbývá, když mám právě ne moc příležitostí k výletům, ale za pár dní to bude jinak a třeba i nějaká aktualitka bude. ( Musím se taky věnovat potírání Vetřelce, přeci)...

Pro tento den jsem otevřela archív na stránce Černá Hora, kam jsem vylákala svého manžela, ač se zubynehty bránil a - jako vždy, pak se mu tam líbilo. Běda, kdyby ne!

Tak tedy, jelo se tehdy do Černé Hory přes Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko a měli jsme bydlet v Sutomore, ovšem během cesty zavolali průvodci, že nastala změna a zakotvili jsme v Bečiči, městečku na dohled od Budvy, v úplně novém hotýlku a my jsme na tom vydělali. Vše nové, čisté a příjemné. Vše po nedávných deštících umyté a kvetlo, co mohlo. Počátek léta, žádná velká vedra, vozili nás na výlety...za mne skvělý relax.

A co bych vyprávěla, nabídnu vám,

milé KOČKY, nějaké své fotky:

zastavení cestou tam nad Dubrovníkem na tzv. ,,2 fotky,,


Perast:





Kotor:




Bečiči:



Budva:




navštívili jsme i Stari Bar, Ulcinj a jiná místa, třeba Sveti Stefan, také Skadarské jezero...








Dubrovník:







klášter Morača: u stejnojmenné řeky:



klášter v Cetinji:



řeka Morača z busu:


Poslední den jsme strávili v Dubrovníku, ale předtím jsme celé dny výletovali: 

do kláštera Morači a na Lovčen a různě...třeba na hranice s Albánií.

 poloostrov Sveti Stefan:


kostelík v Budvě:


Boku Kotorskou jsme cestou domů zdolali přívozem:


snad se vám tam líbilo jako mně...


14 komentářů:

  1. Jiřinko, v ČH jsme ještě nebyli, i když se o tom tu a tam dost mluví. Zrovna včera jsem narazila na hotýlek snů... Tak uvidíme!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, neváhej. Ale nevím, jak moc se tam co změnilo. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Známá místa a krásné fotky.Moře přijde v horku,které už zase je vždy vhod.
    Jiřinko,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, moc mě bavilo poznávat různé země Evropy, a ještě mi jich pár zbývá, protože některé velké země potřebují zájezdů víc. Proč jen jsme nezačali cestovat dřív? I tak jsem ráda za to, co jsem stihla . Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, mě se tam s Tebou líbilo, Jsi hodná, že jsi nás vyvezla... Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, tebe klidně na zádech! Kdykoli, kamkoli.. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Tak to máš tedy pravdu, že se mi tam s vámi líbilo. Fotky jsem si prohlédla dvakrát.
    Pěkný den, Jiřnko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jsi moc laskavá, mohla jsem taky přidat fotky z Lovčenu, to byly výhledy! Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko to jsou zase úžasné fotografie z nádherných míst. Je to opravdu nádhera
    Moc se mi líbí ten poloostrov Sv. Štefan. Úžasné a moc děkuji za hezkou podívanou a přeji ti krásný a odpočinkový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ten je skoro celý rozprodaný americkým herečkám a hercům, alespoň nám to tam říkali a do městečka se chodí za vstupné!
      Ale hezké to tam bylo. Kousek vedle je Královnina pláž. Tu jsem na fotce dala na blog. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    Oblíbená destinace rodičů. Já coby pubertální dítko, jsem odmítala trávit prázdniny se “starouši” a raději jsem si užívala v Jizerkách. Tudíž Jířo, děkuji za zprostředkování pohledu na tyto končiny👍😁 Rodiče nepolíbila vášeň k fotoaparátu,a navíc ještě nebyly stejné technologie☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, také občas lituji, že nebyly foťáky, jako máme dnes., ale zatím mám dobrou paměť!
      ( jak dlouho ještě? )
      Hezký večer a měj se fajn Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,úžasné fotky z krásných míst.Ráda jsem se podívala.A jak jsem se namlsala v Gdaňsku moříčka,tak bych zase někam jela.Letos už to nevýjde,ale uvidíme co bude příští rok,sama jsem zvědavá.Děkuju,že jsem se mohla podívat,pokochat!Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gdaňsk i na mne udělal velký dojem. Marťo, přeji ti hezké chvíle na cestách a šťastné návraty domů. Jiřina z N.

      Vymazat