sobota 3. září 2022

Zahrada oblíbená

 Jak již bylo řečeno včera, tato zahrada je moje oblíbená, pokud jdu nebo jedu okolo, zastavím se:

milé KOČKY,

tentokrát jsme se tu zastavili s manželem a Honzíkem a tady máme malé nahlédnutí do těchto příjemných prostor:

Honzík v hlavní roli...




























A to je taková tečka za právě skončenými prázdninami, ale nebojte se, milé KOČKY, tuto sobotu a neděli jsme  se starší vnučkou na zájezdíku do okolí Jelení Hory - tak pokud mě něco nesežere, i fotky a písmenka budou!

16 komentářů:

  1. Jiřinko, tohle je místo, které nezklame. Jen mě mrzí, že se na zimu zavírá. I zimní zahrada má něco do sebe...
    Užij si výlet, už jsem v JH roky nebyla, těším se na fotky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, zdravím tě, Jelení Horu jsem nemohla poznat, kdysi jsem tam byla a nic mi to nyní neříkalo. Líbilo se mi tam moc. Oslavila jsem návrat sklenicí černého piva.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Lezarts

    Kam se hrabe na tu krásu moje zeleň😁 To do smrti nestihnu dohonit😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se, Renátko, nedělej, určitě se bojíš, že tam budou chtít na prohlídku davy!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,tohle je skutečně nádhera! Užij si výlet,těším se na fotečky!Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, už to na vás tady chystám, bude několik příspěvků, neb dojmů i fotek je hodně. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Valdštejnská zahrada, moje oblíbená 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Je tam opravdu krásně.
    Těším se na fotky z Jelení Hory.My tam občas jenom tak nakoukli,ale ty určitě nám toho ukážeš hodně a tak se tam možná znovu podíváme.
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, jen byl problém, že na náměstí byl ,,koncert,, české kapely a vypadalo to zvonkajšku jako zemětřesení a už nás taky bolely nohy.
      Jinak spokojenost.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Je mi jasné, že je to Tvoje oblíbená zahrada.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ona byla nějak na trase, tak jsem tam ty ,,chlapy, zatáhla, ale jako na potvoru se pávi někam zašili. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Taky to tam mám ráda(jsou tam ještě pávi?), měli jste pěkný výlet... a na fotky z okolí Jelení Hory se těším, třeba přinesou inspiraci na výlet i pro nás... Hezké dny, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, pávi tam jsou vždy a nyní byli někde schovaní, asi. Honzík už tam byl s maminou a viděl je.
      Příště ho chci vzít na lanovku na Petřín. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko kdykoliv jsme jeli do Prahy, tak Valdštejnskou zahradu jsme pokaždé navštívili. Je to tam pořád nádherné. Díky za krásnou podívanou. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to místo má opravdu ducha, každému se líbí. Pa a těší mne, že ses zastavila. Jiřina z N.

      Vymazat