úterý 29. listopadu 2022

Nedělní odpoledne díl II.

 Na Staroměstském náměstí byla spousta stánků, turistů, konzumentů jídel a pití od stánkařů, lidí, kteří čekali na Orloj, lidí, kteří fotili drahými foťáky a na mobily, lidí, kteří obdivovali památky a lidí, kteří se pletli do cesty. Otevřeno bylo i do Staroměstské radnice a tak jsem stihla vyfotit strop ve vstupní síni. Co bych vám, 

milé KOČKY, 

zdlouhavě vykládala? poté, co jsem obkroužila Staroměstské náměstí a posečkala do celé, abych viděla postavičky na Orloji ( jen z boku!) mihla jsem se kolem davu před Orlojem a kráčela na Můstek a na Václavské náměstí...





Mistr Jan Hus jen zíral!!:



































Mám pocit, že se na ta místa do Vánoc ještě vrátím...

30 komentářů:

  1. Jiřinko, nádherné adventní fotky. Měj pohodový advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky za pochvalu, podobné nazývám ,,od boku,, - ale stačí. V tom chumlu to jinak nejde, ale mám výhodu, že jsem vysoká a zvednu li ruce, běžnou populaci nezachytím. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, děkuji za sdílení atmosféry a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, byla to taková neplánovaná akce, vcelku se vydařila. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, moc hezké.Ja se chystám na adventní trh do Plzně.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tam se mi líbí, to město je hezké, stejně jako třeba Olomouc a Budějice. Užij si to, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Zírala jsem i já, co tam bylo lidí. To není nic pro mě. Také se chystám do Prahy, ale musím to ještě promyslet, kdy to bude. Fotky jsou pěkný, chodíš po mých trasách a je to moje srdcovka. Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak máme stejné spády? Praha toho nabízí opravdu hodně. Přeji ti, až tam zavítáš, krásné počasí. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Moc pěkné fotky. Krásná atmosféra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji ti, Však to znáš, člověk se dívá, kde co lítá a občas cvakne fotku,. To není jako focení připravené a dokonale zpracované někde v ateliéru. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Parádní fotky ! Dnes místa, ve kterých jsem já schopná v Praze se orientovat :-))))). Jo ještě trochu tam, kde kdysi sídlil ČSÚ-Karlín - občas jsem tam jezdívala na porady :-). Kde ty loňské sněhy jsou :-)))
    Měj se, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tos mě nyní trefila do brňavky, už jsem v Karlíně nějakou dobu nebyla a zrovna jsem si říkala, že to brzy napravím. Naposledy jsem dávala na blog ten krásně vymalovaný Karlínský kostel.Taky bych měla navštívit Invalidovnu. No, není všem dnům konec! Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Nádherné fotky se sváteční atmosférou Jiřinko, určitě sis to užila♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, snad to blogerkám přišlo vhod. A co ty, jak to máte ve Strakonicích vyzdobené. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, to jsou moc krásné fotografie a moc pěknou procházku sis udělala. Oba stromy jsou moc hezky nazdobené. Hezky jsi vše nafotila. Krásný večer Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, u těch stromů jsem si říkala, jestli to jsou ty ohlášené z Kytlice...letos trochu menší, než má Praha ,,ve zvyku,, - ale i tak pěkné.
      Na Václavském náměstí bych byla šla až nahoru k Muzeu, ale nakonec jsem sedla do tramvaje a jela domů. Už mě bolely nohy.
      Ani jsem si nikde nedala něco velmi nezdravého jednou za rok jak říkám langošům.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Díky za zprostředkování té krásné vánoční atmosféry! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já tobě, Janinko, tradičně díky za návštěvu ( ani jsme ti nenabídla štrůdl a voňavý ovocný čaj! ). Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Děkuji za pokračování procházky Prahou.Kdysi bych byla z té vánoční
    atmosféry nadšená,teď bych měla strach,že se tam v tom chumlu ztratím.
    Na orloj jsem se ráda podívala.
    Jiřinko,hezký adventní čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, nikdy se mi nestalo, ani v covidové době, že by pod Orlojem bylo prázdno a čekat tam delší dobu nehodlám. Fotek Orloje mám za ta léta hodně, tento pokus nebyl z nejlepších.Nicméně je vidět, že Praha táhne a cizinců tam bylo opravdu hodně.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Beautiful village. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpovědětVymazat
  12. Lezarts
    Zase po roce, máme tu Vánoce! Díky, že jsi poskytla představu, co nám letos poskytne matička Praha za vánoční “překvapení “😁

    OdpovědětVymazat
  13. Odpovědi
    1. Díky, ale vždy je co zlepšovat...přeji hezký večer a krásné ráno. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Vija

    Krásně jsem se s tebou prošla, ovšem z postele. Hezké fotky, ten strop se mi líbí moc, měla si štěstí a já s tebou, Jiřinko, díky.
    Hezký adventní večer. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vijo, musíš se uzdravit, ať jsi na svátky čupr holčina, já mám ještě nápad na nejméně jednu procházku Prahou a to možná spojím s výstavou betlémů, kam chodím poslední roky o adventní čas vždy.
      Pa a čaj, citron, med - zaklínadlo!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Mám ráda tento adventní čas,vánoční atmosféru.Hezké fotky,Jiřinko.Přeju Ti pěkný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ono je během roku stále něco hezkého, pokud je člověk schopný to vnímat?
      Já si neumím představit, že bych byla bez stromečku. Jiřina z N.

      Vymazat