neděle 2. dubna 2023

Střípky

Milé KOČKY, něco na vás chystám, ale abyste tu mezitím nebyly tak samy, než se vrátím s plným fotoaparátem, popřeji vám krásnou neděli a třeba příjemnou procházku v lese. Zatím jen pár střípků od nás:

skončila jsem se zimní výzdobou:


příliš voní: musí do koupelny


nevadí vám česnek?

 
ďobněte si:



už je světla víc:


a zítra to malé překvapení na vás asi vybalím:


27 komentářů:

  1. Jiřinko milá, děkuji za krásné fotky a hned bych si zobla i v této hodině.
    Přeji pěknou Květnou neděli a celý velikonoční týden a těším se na překvapení jako malá holka. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jen jednou se vyspíme a už tu to překvapení bude...Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,to je moc hezké nahlédnutí k Tobě domů a ty dobrůtky... mňam. Doufám, že se zájezd vydařil i když počasí je aprílové...krásnou Květnou neděli Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, urychleně dám ty dvoudenní zážitky na blog...neb v pondělí a hlavně v úterý budu mít zas jiné starosti ( na Karláku ). Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, do lesa jsem teď chtěla jít, ale nepůjdu, leje jako z konve. Vidím to na pletení a čtení hezky v teple u krbu, uvařeno a napečeno mám. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, jistě jsi vařila něco moc dobrého a tak já se ti odměním a pokusím se sem na zítra a další dny dát něco moc vypečeného. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Je mi jasné, že se máme na co těšit. Dnes takové milé nakouknutí na hezké fotečky.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, snaha byla, právě jsem před chvílí docestovala a ještě stáhnu fotky. Jiřina z N.
      Přeji krásnou, dobrou noc.

      Vymazat
  5. Jiřinko,jsou to samé dobroty.S hyacintem máš pravdu.Usnula jsem v pokoji,kde kvetla
    a pálily mě ráno oči.
    Ať se zájezd vydaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, za chvíli zpracuji fotky a snad se něco z toho bude líbit.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    Hezká pozvánka na oslavu Velikonoc:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, pozvánka to je, ať z toho taky něco máte vy - blogerky/návštěvnice.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Já bych měla doma už ráda jarní výzdobu, ale manžel nějak netuší, kde asi tak v tom sklepě ta krabice může být... :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, tak si z nějakého kartonu vystříhej nové zajíce! Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, díky za nahlédnutí k tobě domů. Měj pohodový zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, zbytek - pidizbytek neděle si užiju, hlavně že jsem šťastně doma. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, rozkvetlé hyacinty také dávám ven, voní tak moc až z té vůně bolí hlava. Jó, česnek ten já můžu. Měj se fajnově, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko, od vás by se mi snad ani nechtělo, česnek je OK! Ty polštářky sladěné s hrnky... ach!
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Jiřinko, já vynesla hyacinty z tohoto důvodu ven a zakomponovala je do velikonoční dekorace před domem. S česnekem musím opatrně, žlučník někdy protestuje. Ovšem od doby, kdy ze stroužků vyndávám zelený klíček, je to lepší.
    Poslední fotka je úžasná. 👍👍👍
    Měj hezké a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  12. Vija
    Alenko, polštář je moc hezký a hrnečky k němu též. Česneková nevadí, čeká v lednici :) Čokoládu ráda, orchidej hezky kvete a pěkně nás napínáš 😊
    Měj se hezky. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vija
      Omluva za překlep ve jméně. JIŘINKO 🌷

      Vymazat
    2. Vijo, to je ok, napínání mě baví, snad to vyjde, materiálu mám hodně, doufejme, že zaujme širokou rodinu blogerek.
      Na viděnou u mne na blogu. Jiřina z N.

      Vymazat