středa 3. května 2023

Když

 To máte, milé KOČKY, tak - když máte čekat nejméně hodinu v čekárně u doktora a nechce se vám tam sedět v depresívním prostředí, venku je hezky ( neprší ) a říkáte si, když už jsem si chytře vzala sebou malý foťáček, to by v tom byl čert, abych se nešla ven provětrat ( na Karláku! - pokus o vtip?) - a pak si uděláte menší procházku kolem Vltavy a po náměstí s tulipány a nemáte čas myslet na své či cizí choroby.

Projděme si to nyní spolu: zprvu bylo pořádně zataženo - 

























Tak a to byl 2.květen 2023 na Karlově náměstí v Praze...

26 komentářů:

  1. Jiřinko, dobře si udělala. Takové odreagování je určitě důležité! ty záhony s tulipány a pomněnkami jsou úžasné!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko a pohled na ně a na známé partie Prahy byl nad všechny stesky o chorobách. pa a užívej si procházek s Aaronkem...Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko,tos udělala dobře moc krásné fotky přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to je zajímavé, pořád si stěžuji na oteklé kotníky a místo, abych si dřepla....
      měj se moc hezky Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,jsi statečná a vždy na tebe v úterý myslím a udělala jsi dobře.
    Pohled na tu rozkvetlou krásu je úžasný.U nás šeříky ještě nekvetou,jak vykvetou jsem tam
    s foťákem.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, nejvíc jsou nyní k vidění rozkvetlé šeříky různých barev na Ládví...poblíž Normy.
      Ty patří ke květnu určitě.
      hezký den: Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Dobrá volba na rozptýlení, voda, květiny a Tančící dům ty chmurné myšlenky zastraší. Hezké jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, obchůzka mě naladila na jarní náladu a hned je život veselejší,
      Dokonce jsem o těch tulipánech pak pohovořila s paní prof. a sestřičkou a ač jsem jim nedonesla náruč květů, zanesla jsem tam jiné myšlenky, než jsou onko starosti. Jsme jen lidi.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts

    Hezky jsi mi, tou Pražskou “fotoprocházkou”, provětrala hlavu☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, díky a určitě tě nezklamu ani zítra. Na mou čest, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Vendy, byly tam tedy pořádné kousky, dokonce několik těch pivoňkovitých, které jsem předtím viděla jen v Keukenhofu, a dnes před řeznictvím u nás v N. mají tulipánů málo, ale různé. Tvary i barvy.
      Pěkné dny na práce v zahradě.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásně vám to tam v Praze kvete, a jméno Jiřinka se k tomu hodí ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to víš, Praha, ale já to mám do Prahy busem asi 35 min., pražanda nejsem.
      Za ta léta, co bydlím v Nera ( zprvu velmi nerada ) jsem ale Prahu stačila prochodit křížem krážem a dovolím si tvrdit, že už bych tu nezabloudila.
      Milá Kitty, tobě taky krásné jaro přeji.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko moc krásně jsi využila čas čekání a pořídila nádherné fotografie. Ty tulipány jsou úžasné, hlavně těch barev a s těmi bílými pomněnkami vypadají ta záhonky nádherně. Moc krásný je pohled na Hradčany i k Mánesu. Opravdu moc hezky jsi fotila a já se mohla pokochat, protože po návštěvě Prahy moc netoužím. Děkuji Ti za hezkou podívanou. Doufám, že dnes odpočíváš a vše jsi zvládla bez problémů. Myslím na Tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, dopísek byl odeslán a zprávičky jsou na cestě, teď ještě toho 16.5. a pak zas pár dní snad bude klid.Budeme si držet palce navzájem.
      Posílám tobě i ostatním milým blogerkám přání krásných dní a hodně barevných a voňavých květů.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jirinko milá, teprve jsem koukla na blog, krásná procházka, taky jsem ji už párkrát šla. Dobrá je zastávka ve Václavské cukrárně- luxusní zåkusky i kafíčko...A chlebíčky také stojí za hřích. Měj se hezky a odpočiň po úterku. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím Evi, že bys snadno a lehce zapadla do naší party - já jsem si sedla v Mánesu na capučíno. Výhled na vodu a vzdálené ND mi udělay dobře. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. V parcích to teď nádherně kvete. Měla jsi příjemnou procházku při čekání na nepříjemné vyšetření. Měj se moc hezkly, opatruj se 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, člověk si to ,,musí,, umět zařídit, aby život nebyl až tak vážný a nepříjemný.
      Chystám se do tvé čtvrti! Evi, opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, nádherné fotky jsi pořídila místo čekání u doktorů. Alespoň na chvíli hodit špatné myšlenky za hlavu a kochat se památkami a hlavně krásně kvetoucím jarem.
    Měj hezké dny a opatruj se. 🌷🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, dnes jsem na tebe a tvého muže hodně myslela, měla jsme na to dvě a půl hodiny, tak, ať jste zdraví a vše se daří. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, jů to to krásně kvete ! Je to tak veselé, paráda. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jiřinko,to jsou krásné fotky.Kytičky,úplně cítím jejich vůni a ty barvy! A samozřejmě Praha,Tančící dům,paráda.Krásné jarní putování.Děkuju,že jsem se mohla podívat a KOČKO drž se! Hezký sluníčkový den ti přeju.U nás je sluníčkově,ale chladno.Pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady bylo, Marťo, dnes krásně, slunečno a prý i teplo, ale už se zatahuje. Měj se hezky, jarně. Jiřina z N.

      Vymazat