pondělí 26. června 2023

Květinový

 Na pondělí jsem vám, milé KOČKY, připravila skromný příspěvek z květin, vyfocených během sobotního výletu:




tyhle drobnokvěté růžičky v zámeckém parku ve Světlé jsem asi viděla poprvé:







popřeji vám krásný týden...

16 komentářů:

  1. Tolik krásy po ránu!
    Děkuji, Jiřinko a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, cestou jsem pozorovala množství rozkvetlých keřů růží, ale to víš, z rozjetého auta nemá cenu fotit. Děkuji ti, že ses zastavila na mém blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,krásný květinový příspěvek.Teď je všude tolik růží včera jsem fotila u sestry.
    Se zpožděním jsem teď obdivovala váš výlet.O víkendu se často na blogy nedostanu,
    tam by se mi líbilo.Samozřejmě nejvíce jsou pro mě lákavé zvonice.Tím směrem už asi nepojedeme vnučka odmaturovala.Ale,kdo ví.
    Měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já některé ty zvonice fotím po letech znova a některé prvně, uvidíme, co mi letos z mých plánů na výlety vyjde. Některá místa ráda navštívím klidně znova.
      Tady u Labe bylo plno ondater a v Brandýse taky a jsou pryč. Asi je někdo zlikvidoval?
      Ty volavky jsou taky už všude, to mají rybáři asi radost.
      Pěkný týden. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko já jsem drovnokvěté růžičky také včera obdivovala v parku vedle bývalé restaurace U Přístavu. Asi centimetrové bílorůžové květy mě zaujaly tak, že jsem se šla podívat zblízka, co je to za rostlinky a ony růžičky. Prorůstají živým plotem z jiných rostlin, který teď nádherně zdobí svými drobnými kvítky. Moc hezky jsi fotila. Květiny vždy potěší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já jsem taky viděla na oknech v truhlících drobná kvítka, která ani neumím pojmenovat, něco nového se sem asi vozí zvenku.Je to hezké, když to kvete.
      Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Růže v každém provedení je krásná. Přemýšlím, jestli jsem tyto drobnokvěté na vlastní oči někde viděla.
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ony byly jak drobné, tak měly dvě barvy a asi během kvetení ty barvy mění???
      Zajímavé to bylo. Ještě ti popřeji krásné pondělí. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Kytička, kam oko pohlédne. Musíme si tu krásu schovat na pošmourné dny, díky za fotky, pá 😀😊

    OdpovědětVymazat
  6. To je růžový ráj. Moc pěkné fotky.
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to je příroda, a jeden se nestačí divit. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Moc krásné růže. Také mně momentálně kvetou. A je to velká radost..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, po tom studeném jaru taková krása kam se podíváš.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, krásné fotky ke kochání. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, fotit kytky nikdy nikoho neomrzí?
      Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat