pátek 23. června 2023

Všechno je jinak

Naše auto dostalo novou dávku léčení a proto jsme se s manželem dohodli v úterý večer, že bychom mohli ve středu někam vyjet a manžel si s opraveným autem zase potykat. Pro mne to byla hračka - vybrala jsem okamžitě jeden z mnoha v mé hlavě předpřipravených výletů a celou trasu jsem manželovi popsala, aby se měl v noci nač těšit - hihi.

Milé KOČKY: jenže mi později, kdy už manžel spokojeně oddychoval, došlo, že má být vedro, plánovaná trasa byla opravdu dlouhá a auto ještě po opravě neprojeté, my oba starší modely, takže!!! - ráno jsem opatrně muži nastínila moje obavy - navrhla jsem cestu do nedalekého Poohří s tím, že na tu původně myšlenou pojedeme, až bude vhodnější počasí. Kupodivu mi to prošlo, ale čas odjezdu už se nezměnil a tudíž jsme na výlet vyrazili v šest! Přes Mělník, Cítov, Roudnici a Budyni n.Ohří jsme nakonec dojeli do oblíbených Libochovic - kde jsme se docela dost zdrželi, couráním kolem Ohře, po zámecké zahradě a posezením v pěkné prodejně Pekařství na náměstí, u čaje a kávy.

Manžel fotil, mlčel, pávi křičeli a já jsem se snažila vše zachytit po svém:

Později jsme popojeli do obce Pátek ( hezká obec je i Úterý na západě ČR ) - ale nakonec jsme do zámku, o kterém vím od Alenky/Signory nešli, otevírali až za hodinu a tak jsem si dala pivo Bernarda a odklad prohlídky zámku.Voněly lípy, lilie a růže, hezky se tu sedělo...

Navedla jsem manžela na cestu k Terezínu, kde jsme se prošli po části opevnění zvenku a kolem Ohře.

Pak už jsme přes Litoměřice směřovali na obídek do Nučic a domů, to už panovalo slibované vedro a tak závěrem výletu byla, jak jinak, sprcha v koupelně.

1. Jiřinko, to jste měli moc hezkÿ výlet a jistě jste si vše užili. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

1. Leni, letos oproti jiným letům máme velký skluz, byly choroby a taky auto mělo zaracha, tak se pokusíme něco dohnat během léta.V červenci tu skoro nebudu, ale v srpnu možná zapojím manžela coby řidiče a něco podnikneme.
      Tobě přeji krásné a pohodové léto. Jiřina z N.

2. Jiřinko,jste skvělí cestovatelé a já mám další tipy na výlety.Libochovice se mi moc líbí,park je nádherný a ještě k tomu pávi a krásné sochy.Nafotila jsi vše dokonale.
    Měj hezký den

1. Jitko, díky, Budyně a Házmburk a Libochovice, případně Peruc jsou naše obvyklé trasy, když nevíme, kam honem na výlet. Není to daleko a je to ,,koukatelné,,.
      Jiřina z N.

3. Jiřinko, udělali jste si nádherný výlet. Momentálně zdravím z Roudnice a doufám, že se mi podaří taky něco hezkého navštívit. Ty si velkou inspirací...
    Měj hezký den. Helena

1. Helenko, tak z Roudnice jsem párkrát šla pěšky na Říp, a po městě jsem si dělala procházku v každém ročním období, je to město malé, ale pohledné. Měj se tam moc pěkně.
      Jiřina z N.

4. Terezín jsme vždy jenom projížděli, já ho mám na seznamu výletů a vidím, že to není špatný tip. Klobouk dolů v tom vedru jezdit po výletech, no nemá to pan domácí s tebou jednoduché. Pěkný víkend.

1. Milá Večernice, to máš pravdu, má mě za trest a půjde rovnou do Nebe.
      V Terezíně městě jsem kdysi dostala děsný hysterický záchvat a už bych tam nechtěla, ale na hradby okolo a ten příběh, proč byl Terezín vybudován, jsem zvědavá byla dávno.Stejně jako v Josefově to na mne působí divně. Jiřina z N.

5. Vy jste tedy cestovatelé. Mého muže bych v tento čas na takový výlet nevytáhla ani náhodou. Tak jsem si alespoň užila Tvoje fotky!
    Měj se hezky!
    Hanka

1. Hani, líbilo se mi na Ohři, jak tam mají schodíky pro ,,tažné,, ryby. Podobné byly i na Ploučnici, kde jsem jako dítě žila.
      Hezké dny ti přeji. Jiřina z N.

6. Lezarts
    Už jsem tolik slyšela o Libochovicích a teď u Tebe viděla, že se tam budu muset jet podívat!
    Jen to nestihnu na ranní kávu, spíš tu odpolední😁

1. Renátko, kde jsou ty doby, že jsem v obci Slatina s partičkou nastoupila a vyšli jsme si na Házmburk a Libochovice jsme přidali k tomu.
      Jiřina z N.

7. Moc pěkný výlet! Stihli jste toho opravdu spoustu, ráda jsem si prohlédla. My byli jen v Libochovice. Zdraví Marie

1. Maruško a ten krokodýl tam na zámku pořád je.
      Jiřina z N.

8. Jiřinko, omlouvám se za smazání původního komentáře, ale byl moc dlouhý a to Ti napíši jindy. Výlet jste si udělali moc hezký. Plánovali jsme tam cestu již delší dobu, ale blokují nás výluky na tratích. Moc hezky jste to procestovali. My bychom to jeli nejméně nadvakrát nebo dokonce natřikrát se zastávkou v Doksanech a do Budyně nad Ohří, ale tam je to vlakem trochu složitější. Moc hezký výlet jste si udělali a moc hezky jsi mi připomněla známá místa. Přeji Ti krásný a pohodový den.

1. Járo, s drahami je to nyní opravdu složité a bez auta to pomalu ani nejde.
      Hezké odpoledne Jiřina z N.

9. I tak jste Jiřinko měli krásný výlet. V těchto vedrech nemá cenu to přehánět. Včera jsem byla ve Strakonicích na setkání seniorů a v tom horku jsem byla vyřízená. Dnes je po noční bouřce chladno a fouká dost vítr. Zítra je v ST Pivovarská pouť a je tam i bohatý program. Holky mě přesvědčili , abych tam přijela , tak am budu pozdravovat ♥ Měj se krásně a přeji hodně krásných výletů ♥

1. Květuško, do Strakonic a okolí se také chystáme, rádi se ubytováváme v Křepici u Vodňan a pár dní pak brázdíme okolí.Mám tam sice hodně sestřenic, ale nechci nikoho obtěžovat, i když setkání s nimi se nebráním, naopak.
      Opatruj se a zase příště, třeba u tebe nebo u mne na blogu nashledanou. Jiřina z N.

10. Jiřinko i náhradní výlet byl určitě povedený, soudím podle fotek. Jsi skvělá navigátorka a manžel zaslouží pochvalu za věrné služby. Měj se krásně, pá 😀

1. Evi, já ho odměním obvykle nějakým dobrým jídlem z masa. On nejraději řízek mezi dvěma řízky!