sobota 29. července 2023

Veselý autobus



 Jestli jsem se o tom dosud nezmínila, není to mojí zapomnětlivostí, ale vytížením. Náš autobus na výletě do Irska působil coby veselý autobus, pan průvodce z Plzeňska nás ,,nutil,, zpívat a tak jsme nejen navštívili Muzeum Titaniku v Belfastu, palírnu v Midletonu, ale naučili jsme se anglicky i dvě písničky a dodnes asi v Irsku nevěřícně kroutí hlavou, že se tu prohání takový bus, škoda, že se mi nedaří přidat sem video, které jsem v jedné té chvíli v busu pořídila.

Milé KOČKY: 

zažili jsme cestou i mnoho smíchu a vtipných situací. Prostě na cestu se vydali fajn lidi a nikdo neprudil.








Milé blogerky, přeji vám všem hezkou i druhou polovinu  prázdnin. Hlavně všem učitelkám a učitelům.




a Muzeum Titaniku v Belfastu v ,,ledovci,, - 






14 komentářů:

  1. To se mi líbí veselý autobus.Od dětství jsem měla ráda,když se jezdilo na zájezdy
    a v autobuse se zpívalo.Dokonce jsme zpívali i od práce,když jsme jezdili.
    Jinak jsou to všechno krásné a zajímavé fotografie.Muzeum Titaniku by mě zajímalo
    Jiřinko,hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, do tohoto muzea jsem já nešla, ale vnučku jsem poslala. U kávy a sladkého k tomu jsem na ni počkala. Jinak jsem se neulejvala!!!
      Tvar budovy má napodobit ledovec, o který se Titanik otřel a následně potopil.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Tak tohle je na takovém zájezdu hrozně důležité, aby nikdo neprudil! Mám radost, že se vše i v tomto směru vydařilo!
    Jiřinko, přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, chvílemi tam bylo hodně veselo. Sešlo se to osazenstvo busu asi dobře.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, tak to sis užila i jízdu autobusem, to není úplně běžné. Pěkné fotky. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, měli jsme štěstí - na tak dlouhém zájezdu by opak byl na obtíž. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    To je terno, když se sejde dobrá parta!
    Ještě si také užívej “ prázdnin”!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, včera jsem ,,dočasně,, ukončila cestování a zase chvíli přijde ke slovu normální režim - domácnost, doktoři a pod. Ale, kdoví, co mne čeká?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, je fajn, když se na takovém zájezdu sejdou lidé, kteří se dohromady snesou a umí se pobavit. Fotky jsou krásné a doufá m, že si užíváš i tento další zájezd. Hezkou a sobotu a šťastný návrat domů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, povedlo se a i tento uplynulý týden byl plný dokonalých zážitků. Ráda se o ně podělím. Hezké dny tobě i ostatním blogerkám. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Další pěkné fotky , ráda Tě Jiřinko poradím jak dát na blog video, udělám návod na mém druhém blogu jak se tam dává . ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, ráda tam nakouknu, ale mně se zatím jednou zadařilo to přidat, ale bylo to jen krátké video. Díky...Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,jak už tady některé komentující psaly,je opravdu fajn,když se sejde parta fajn lidí.Zpívání v autobuse jsem měla ráda, už když jsme jezdili se školou na výlety.Věřím,že sis to užila a máš na co vzpomínat.Vzpomínky zůstanou a nikdo ti je nevezme.Krásnou sobotu ti přeju a já jdu pokračovat v prohlížení tvého blogu a těším se,co bude dál.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, taky jsem si jednu písničku v busu nahrála a mohu si ji pro osvěžení paměti kdykoli pustit. Jiřina z N.

      Vymazat