středa 18. října 2023

Františkánská zahrada

 Čirou náhodou jsem šla v pátek 13.10.23 Františkánskou zahradou a vida, růže ještě kvetly a tak mi nezbylo, než pofotit, co se dalo, kdo by odolal, že, milé KOČKY?

Však jsem u toho na vás myslela!...























kuk na Karlovo náměstí:




tomu říkám říjen!


20 komentářů:

  1. Jiřinko, to je nádhera. Léto se trochu prodloužilo a to je fajn. Přesto čas podzimu už je v tom cítit. Moc krásné fotografie. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, je to neuvěřitelné, ale byl to ještě moc pěkný den, nyní už po ránu zima a sychravo, resp. mlhavo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko nádherná zahrada a květiny, hlavně ty růže, ach... Hned po ránu takové potěšení ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, fotila jsem to jako u spící Růženky, přes to roští. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, tady to mám ráda a už jsem tam dlouho nebyla. Mám ze zahrady moc hezké fotky s malou Terkou - to je let...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nejvyšší čas vzít dceru a nafotit to znova, stejně, jen s dospělou Terezkou. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko, to jsou moc krásné fotky, alespoň s tebou se podívám tak často do Prahy Je to už dávno co jsme byli v Praze na prodlouženém víkendu pořád se chystáme, že si to zopakujeme,ale nějak to nevychází.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Maruško, to mě těší, že se ti procházka tímto koutem Prahy líbí. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Tak tam už jsem delší dobu nebyla. Růžičky kvetou jako uprostřed léta, je to paráda 😄😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, letos nejen ještě kvetou, ale taky voní a to je co říct. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ani bych nevěřila,že je půlka října.Všechno rozkvetlé,krása.
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, považuji takové dny ,,za odměnu,, - je to protipól zpráv ze světa.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Sem chodím moc ráda.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/?m=1

    OdpovědětVymazat
  9. I já procházel v pátek Františkánskou zahradou a nějakou dobu jsem pobýval v areálu Panny Marie Sněžné. Mimochodem, byla tam krásná výstava výborného fotografa Garika Avanesjana, bohužel, včera už skončila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak tu jsem minula těsně, Petře, ale vyřizovala jsem několik pochůzek, takže jsem brázdila Prahu jako parník Atlantik.
      V pátek 13.10. jsem byla dost úspěšná, neb se mi podařilo hodně vyřídit. A večer jsem pak byla vyřízená i já, Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Františkánská zahrada je moc hezké místo, jednou jsem tam byla, ale když to má člověk dobrých 400 km od domova, tak si nemůže odskočit. 😎 Proto se na fotky z podobných míst ráda kouknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já se ráda podívám i na fotky ostatních, kteří navštíví stejná místa jako já, neb každý to vidí jinak a svým způsobem to pojedná.My jsme s mužem během let hodně viděli a nyní není v našich silách, abych kvůli blogu vše znova navštívila. Jiřina z N.

      Vymazat