pátek 20. října 2023

Krátké zastavení

 Zase jednou jsem měla štěstí, šla jsem kolem kostela sv.Tomáše na Malé Straně a ejhle, bylo otevřeno a někdo tam hrál na varhany, směle jsem tam vkročila a rychle, než mě někdo vykáže, jsem si udělala pár fotek. A nyní je můžete vidět i vy, milé KOČKY:

(tuším, že v tomto kostele měla pohřeb Hana Zagorová?)




















plus:
jen malé nahlédnutí:spěchala jsem totiž jinam - Valdštejnská zahrada:















18 komentářů:

  1. Jiřinko, měla si štěstí a my z toho těžíme. Sv. Tomáše jsem otevřeného nikdy nenašla. Parádní i další místa, to je jasné... Klasika co nezklame.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, na to, jak to mám já s náboženstvím navštěvuji kostely všeho druhu hodně a ráda a mrzí mne, když bývají zavřené.V Praze ale lze najít i přístupné. Jak kdy a jak který. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko, moc krásné a zajímavé.Mela jsi štěstí a my s tebou Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Je to tam nádherné,krásná a bohatá výzdoba.Měla jsi štěstí.
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, navíc byl, oproti třeba tomu na Malostranském náměstí, zadarmo. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jaká to nádhera ...................
    Díky za prima fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani - přišlo i pár cizinců a ti fotili na mobily, podle řeči asi Španělé. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Zahrada krásná a úžasná výzdoba kostela.
    Hezký víkend Jiřinko.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zahrada už není to, co v létě, ale ten poutač byl důležitý - že bude den otevřených dveří do Senátu!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, s kostelem jsi měla štěstí, někdy se prostě zadaří. Prohlídka Senátu se vždycky konala současně s prohlídkou Poslanecké sněmovny, lidí chodilo vždycky dost. Někdy bylo nutné vystát si i hodinovou frontu, ale interiéry Senátu jsou opravdu nádherné. Díky za fotky, zdravím a užij si víkend 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tentokrát v ten termín tady nebudu, škoda. Moc tě zdravím. Jiřina z N:

      Vymazat
  7. Jiřinko, to jsou moc krásné fotografie jak z kostela, tak ze zahrady. Děkuji za krásnou podívanou. Přeji Ti krásný večer a příjemný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to jsem ráda, že jste v pořádku doma a že ten náročný den je za vámi. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, krásné obrázky. Ve Valdštejnské zahradě jsem byla asi před dvěma lety a moc se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
  9. Lezarts
    Hodně bohatá výzdoba kostela a krásná zákoutí, hezky se na to kouká!

    OdpovědětVymazat
  10. Vija
    Velké štěstí, já ho zatím neměla. Hezké fotky, děkuji , ráda jsem se posilovala J

    OdpovědětVymazat
  11. Jiřinko, díky za tu krásu. Díky moc za tvoji podporu. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat