čtvrtek 2. listopadu 2023

Pod hradem

 O Alsasku potřetí: Půvabné městečko s hradem na kopci a mnoha středověkými domy ve zšeřelém podvečeru - to byl 

Kaysersberg.

- moje první návštěva v něm - a byl to, milé KOČKY, fičák --- když jsem chtěla vidět a nafotit hodně z jeho krás! ... koupit si pohlednice, případně dát si kávu nebo pivko, vínko, mnozí z nás to tady ani nestihli něco konzumovat - rychle se stmívalo a odjezd busu se blížil! 

Jak se mi to podařilo zdokumentovat, vám nyní ukáži:















Zítra popojedeme, fotek mám mnoho a ráda bych vám ukázala co nejvíce...



18 komentářů:

  1. Jiřinko, ty jejich hrázděné a zdobené domy snad uhranou každého. Městě ko je moc hezké a domy udržované s velkou pečlivostí. Hrad je určitě také moc zajímavý. Děkuji za hezkou podívanou a těším se na pokračování. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, byla jsem v tomto městečku poprvé a moc mě zaujalo. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásně dokumentuješ. Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Užívám se, kochám se, je to nádhera!
    Jiřinko, děkuji a těším se na další porci.
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jiřinko,moc hezké krásně zdobené domy.Kradby výlet.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, tam bych vydržela i více dní a dala bych si s foťákem záležet. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ráz městečka se mi moc líbí. Je příjemný.
    Pěkné fotky! A já se už těším na další.
    Měj klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, měli tam zajímavost a to, že část potoka teče pod těmi domy ...nahlížela jsem tam s foťákem i do dvorků a škoda, že bylo pozdní odpoledne a nebyl čas jít nahoru na hrad, to by bylo něco pro mne. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Škoda, že jsi tudy neprošla v době Adventu! Kaysersberg je vyhlášený, jako nejkrásnější městečko vánočních trhů v celém Alsasku. Ale i v ostatních sezonách je krásné, jako většina starobylých městeček v tomto bohatém regionu. Holt, kde se víno pije, tam se dobře žije😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, byla jsem před pár lety na Adventním zájezdu i v Alsasku ( každý rok jezdíme jinam ) a tohle půvabné městečko v programu nebylo, nicméně si to umím živě představit.
      Letos máme obj. a zaplacené další jinde.
      Hezký den Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, krásné městečko a hrázděné domky, to je paráda.Škoda, že to bylo tak trochu v poklusu. Těším se na další várku zajímavostí z výletu. Zdravím 🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, v poklusu jsem především já, protože toho chci stihnout hodně a pak si stejně myslím, že na to bylo málo času.Kdybych si hned sedla do kavárny a relaxovala, tak budu v klidu. To byl vtip. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Kouzelné městečko,krásné hrázděné domy a těším se,kam nás vezmeš příště
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tam je těch fotogenických obcí hodně. Ale i tak jsem ráda, že jsem si část z nich mohla projít, nafotit a užít. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Moc pěkné foto ze zajímavého místa. Takový výlet by se mi taky líbil.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dnes jsem prohlížela starší fotky a zjistila jsem, že jsem nejen v Kaysersburgu už byla, ale i na tom hradě a já to - nechápu - zapomněla.Dám to někdy na blog.
      Jiřina z N.

      Vymazat