neděle 9. června 2024

Nedělní venkov

 Dnes, v neděli, jsem dopoledne zavolala Janě a domluvily jsme se, že si po obědě zajedeme vlakem do Kropáčovy Vrutice a pěšky se vydáme do blízké obce Krpy. Prošly jsme se krásnou přírodou, březovou alejí, nafotily jsme zdejší kostelík a zvoničku a také velice pěkný domov důchodců! - pak jsme se zase vlakem vrátily do Nerátek, abychom černým pivem spláchly prach z cestování a mohly se vrátit domů. 





























Po dvou dnech sezení u voleb byla toto příjemná změna.

Manžel si zatím doma v klidu shlédl motorky a F1.

17 komentářů:

  1. Měly jste krásný výlet cestovatelky)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V klidu jsme si popovídaly a užily si zeleně v přírodě. Ta březová alej mě nadchla.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko,moc ráda jsem se podívala do míst kde jsem nikdy nebyla.Krasny výlet.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, ono je to od nás kousek a tak jsme to vzaly jako procházku. Bylo teplo a slunečno. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Šárko, už jsem se tam chystala dlouho, ale s kamarádkou je to vždy lepší...Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásné, klidné místo, Jiřinko! Moc ráda jsem se podívala...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ona je to malá vesnice a pěkný je ten starý kostelík, jen měl vadu, že byl zavřený a nešlo do něj nahlédnout, penzion pro staroušky mě velice potěšil, krásné místo. Ale ostatní domy, hlavně ty novější, byly jako by je tam nastavěl Pat a Mat - nahodile, nemělo to žádnou fazonu a znám jihočeské nebo moravské vesničky líbezné jako z pohádky, tohle není ten případ. Ale - potkaly jsme děvčátka školního věku a pozdravily, to je moc pěkný jev.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Holky a dobře jste udělaly 🍀❤️🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbilo se nám to a ještě jsme zažily veselou příhodu ve vlaku. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    I počasí vám přálo👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to je na výlet základ, však víš. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, tak tento příspěvek jsem si prohlédla až teď. Tím, že nechodím na počítač, tak mi unikl a to by byla škoda. Březová alej je nádherná, ale i zvonička a kostelík. Moc hezké fotografie. Příjemný večer přeji.

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Občas je fajn se projít loukou, mezi poli, nebo jako tady - alejí. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Květuško, pod každou rozkvetlou lípou jsme fetovaly tu vůni a bzukot včel. To v Čechách miluju. Jiřina z N.

      Vymazat