pátek 2. srpna 2024

Pro potěšení

 Milé KOČKY, vy mne podporujete v mém snažení proti Vetřelci a nyní jsem se dověděla, že jedna naše kolegyně, blogerka Květuška je nemocná ( https://kvetka11.blogspot.com/) a tak jí dnešním příspěvkem posílám dárek - fotky, pořízené před časem ve Strakonicích, kam občas jezdíváme - stejně jako třeba do Vodňan a do Písku.

Třeba to Květušce přijde vhod a nasměruje ji to k uzdravení?

aneb Strakonice po ránu:










hradní věž Rumpál:




doufám, že lešení je již pryč a hrad je opraven...



mizerně nafocený plakát, jak vypadá Strakonický hrad zvenčí:









20 komentářů:

  1. Jiřinko, ty první fotky jsou přímo umělecké, kochala jsem se. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, kdo tomu focení rozumí by mi asi leccos vytkl, ale já fotím podle svého - tak po ránu se sluníčkem to vyšlo takhle. Pa a užívej si léta!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jsi milá a pozorná jako vždycky! Fotky jsou moc krásné!
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky, jak budu mít čas, ráda bych zase jednou dolů, na jih, zajela. Např. Č.B. jsou rozkošné, ale počkám, až nebudou vedra.
      Pěkné letní dny!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Moc hezké fotografie.Některé jsou hodně působivé.
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ty klasy trávy na mostě se mi velice líbily. A koukám, že jsem tentokrát nepřidala žádného strakonického dudáka.Představ si, že v Edinburku jsme takové potkali!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Je obdivuhodné, jak myslíš i na druhé.
    Fotky jsou nádherné. Určitě potěší a předají léčivou energii.
    Hezký den Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ono to stojí za pokus - tobě přeji hezké výlety a pozor - prázdniny jdou do druhé poloviny, užij si každý den.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Fotky jak okem mistra oboru ve fotografii. Mohli by je v informačním centru použít na propagaci turismu!
    Věřím, že potěší a pomohou uzdravit! Mě rozhodně potěšily!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, pro mne vždy byly Strakonice fezy a motorky a dudáci. Bydleli jsme kousek od nich ve vsi, kde jsem chodila do první a druhé třídy. Takže tak před sedmdesáti lety.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko fotky jsou moc krásné a jistě potěší. Květušce držím palce a přeji brzké uzdravení. Přeji Ti pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, místo, abych se chystala na cesty, sedím a jsem v útlumu, snad nějakou energii do zítřka vydoluji. Mírně se ochladilo a jsem ráda.
      Tobě moc přeji, abys měla energie dost a mohla chodit na ty výšlapy do okolí.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, také se mi moc líbí tvoje fotky s travinami, potěšily oko 😉 Přeji pohodu, klid a trochu toho ochlazení, pá 😊😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji ti, užívej si léta, co to dá. Strašně to letí. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Ahoj Jiřinko, tvé fotky jsou jako vždy moc hezké,Kvetušce držím palce.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, držme jí palce všichni a taktéž ostatním, kteří to potřebují. Přeji hezký večer.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, moc přeji Květě uzdravení 🍀 Fotografie jsou exkluzivní 👍🍀❤️🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to bych si pro Květu také přála. Zdraví je nejvíc. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Ahoj Jiřinko, už jsem psala komeník, že děkuji. Bude ve spamu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květulinko, už jsem to našla. Bylo by mi líto, kdybys Strakonice nevíděla, i když jsi tam častěji než já. Zatím se téhle oblasti trochu vyhýbám kvůli pracem na silnici č.4 - loni jsme tam najeli dost km oklikami. Pa JIřina z N.

      Vymazat