čtvrtek 17. dubna 2014

Mírný pokrok

Dobrý večer, milí návštěvníci mého blogu, připadám si dva dny po založení blogu jako blogové nemluvně či jako blogové batole, na vše si časem musím sáhnout, vše prozkoumat a vše se postupně naučit, při tom ovšem udělám mnohé chyby, tápu a dost možná si občas ,,nabiju,,.
Bez toho to nejde.
Na cizích blozích, kam jsem po dobu asi 3 let chodila nakukovat, číst a inspirovat se obrázky, sleduji, že oslovení je převážně Milé blogerky, ano, předpokládám, že pokud ke mně někdo přijde na blog, budou to také převážně ženy, mám však v úmyslu oslovovat je
milé KOČKY.
Proč?
Představuji si totiž ženy, které na blog chodí a které samy svůj blog vedou a udržují jako ženy štíhlé, ( i plnoštíhlé ), pružné, chytré a schopné, pracovité a tvořivé, všech věkových kategorií, s tlapkami hebkými, zkrátka KOČKY.
Pokud mají přece jen kila a roky navíc, určitě je umí nosit! Takže, oslovení máme a příště se snad posuneme dále

... hezký večer.

2 komentáře:

  1. Hezké zdůvodnění :)---------------------------------
    U mě na blogu se můžeš zúčastnit giveaway. http://jsem-letadylko.blog.cz/1403/jarni-giveaway-2014

    OdpovědětVymazat
  2. :D tak jsem asi zabloudil, když mě tu přivítalo oslovení Milé kočky.
    Ale ať už chceš psát o čemkoliv, hodně štěstí. Taky začínám (jsem tu tři dny), ale určitě se věnuji něčemu jinému než ty, ale kdybys náhodou byla zvědavá:
    http://dvspudil.blog.cz/
    (ale čti odzdola, štve mě, že se ty příspěvky zobrazují nad sebou a ne pod sebou jako v knize :/ )

    OdpovědětVymazat