čtvrtek 17. dubna 2014

Ruční práce - pokusy























Milé KOČKY,
občas něco upletu nebo uháčkuju, pospravím a zapošiju, ale že budu šít na panenky, to mě nenapadlo, změnilo se to, až když moje dvě vnučky nutně nějaké oblečení pro panenky potřebovaly. Přišly vánoce, já jsem nějaké oblečení panenkám koupila, a částka i provedení šatiček mne přesvědčily, abych se do toho příště pustila sama.Pletla jsem a háčkovala několik oblečků, svetrů, čepic, dokonce kalhoty,také jsem ušila šaty na medvídka starší vnučce, a ejhle, mladší chtěla na plyšové koníky také! Dost mě to zaskočilo, ale zvládla jsem to snad na dobrou. Není to sice obleček podle Lagerfelda, nicméně vnučka ani koníci neprotestovali. Zpracovala jsem staré vlny a příze, zabavila jsem se, potěšila vnučky a zde se vám pochlubím zatím jen dvěma obrázky.

Žádné komentáře:

Okomentovat