sobota 6. prosince 2014

Přituhuje

Často jezdím vlakem,
milé KOČKY,
do Prahy a přes Prahu...


v posledních dnech při námraze to bylo docela ,,zajímavé,, - složitější a náročné. Především pro pracovníky dráhy...
Všimla jsem si už dříve, že kolem trati ,,bydlí,, lidé - asi bezdomovci- ve stanech v roští a tak nešlo než popřemýšlet o tom, jak se jim asi daří v těchto ledových dnech,
nechávám stranou myšlenky na to, proč skončili venku na mrazu, z jakých příčin přišli o bydlení, proč si neužívají jako já a vy přípravy na svátky, pohodičku a teplo v domku či bytě, zda je k tomu, že přežívají venku dovedlo časté pití, kouření a drogy a nebo jiné vlivy, životní zvraty a napadlo mě, zda bych nemohla nějak pomoci?,
máme doma zbytečné starší spacáky, polštáře a deky, koupím vánočku a trochu toho cukroví, vezmu manžela a navštívím jedny takové stanaře u Čakovic, nevím, co si od toho slibuji, možná, že jim to přijde vhod a já se budu v duchu utěšovat, že to těm lidem pomohlo?
(horší bude, jestli mě i s těmi věcmi pošlou někam)
Nicméně si říkám, že za pokus to stojí a až zase pojedu okolo vlakem, nebudu mít divný pocit, že jsem neudělala nic.
(Také nedaleko nádraží ve Vysočanech jich stanuje několik )...
Občas koupím Nový prostor, ale žebrákům nedávám nic, to spíš nepravidelně pošlu na ,,ověřený ,, účet nějakou tu korunu, jenže peníze někde na účtu asi těm lidem venku ve stanu v křoví moc nepomůžou...
tak co s tím?




































Žádné komentáře:

Okomentovat