neděle 7. prosince 2014

Stromky

Ve čtvrtek jsem byla v Ikea a jelikož už prodávali vánoční stromky, vzpomněla jsem si na ty z výloh v Mnichově:
milé KOČKY,
také se těšíte na zdobení svého stromku?


Vtipné bylo, že jsem v Ikea viděla před sebou paní, resp. mladou paní a ta vykládala na pás u pokladny tolik různých svíček, různých velikostí a barev, až mi přecházel zrak.
Další zajímavostí bylo, že jsem za pokladnou našla peněženku a tu mladou - již odcházející paní zavolala, aby si ji vzala, ( myslím, že byla její! ) a tím jsem udělala dobrý skutek a to by mi mohl někdo tam nahoře započítat k dobru?
jen mě zamrzelo, že mi pořádně nepoděkovala...
( že by měla v té peněžence jen samé složenky? ) nebo měla starosti?, zkrátka žádný úsměv, žádná radost, bez emocí...
To já jsem byla se sebou dost spokojená.
a nyní ty stromky v Mníšku pod Alpou, jak říkával K.Kryl.



Žádné komentáře:

Okomentovat