neděle 25. února 2018

Plesy

Leden, únor - plesová sezona...
my s mužem na plesy nechodíme ( já bych ovšem ráda chodila )
a tančit, ač jsem se nikdy neučila, to se mi vždy líbilo,
to mě baví a těší,
pokud se někde na oslavě do kola dostanu,
vždy si to užiju,
v mém věku už je jedno, zda tančím s pánem nebo kamarádkou
hádejte,
milé KOČKY,
s kým raději?
no přeci s těmi, kdo slyší muziku a nešlapou mi na nohy!
Dnes jsem si tu zavzpomínala na ,,nedávné,, plesání svých vnuček:
byly u nás v době pořádání dětské veselice jen dvakrát,
2011 a 2012 -
ale
hned poprvé mladší vnučka soutěž masek vyhrála,
fotky jen dokazují, že už je to dlouho,
dnes by ani ta křídla holky ,,neoblékly,,.











3 komentáře:

  1. Kostýmy měly opravdu krásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, Eliss, jen to moc rychle utíká, starší vnučka půjde pomalu do normálních tanečních. Ale každé období nabízí něco hezkého. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, krásní motýlci. Také jsme chodili s dětmi na maškarní a také už je to tak dávno. No a vnoučátka zatím nemáme, tak snad se někdy dočkáme.
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat